„Tai gali padėti sumažinti poras ir pablyškinti odą, ir jaučiu, kad mano makiažas dengiasi kur kas geriau“, – sakė ji interviu. Pirmą kartą šią terapiją moteris išbandė prieš metus. „Tačiau mano organizmas injekciją išeikvoja per kelias savaites, todėl tenka ją kartoti kiekvieną mėnesį.“

Injekcijų pramonė yra didelis verslas sparčiai augančioje Kinijos grožio rinkoje – šiuo metu jau 13,7 mln. žmonių naudojasi procedūromis, ir tai greičiausiai tik pradžia. Prognozuojama, kad iki 2023 m. šis skaičius pasieks 25,5 mln., o rinka išaugs iki 311,5 mlrd. juanių, teigiama „iResearch“ pranešime. Praėjusiais metais visame pasaulyje šis verslas uždirbo 86,2 mlrd. dolerių pajamų, o iki 2028 m. jis turėtų augti beveik 10 proc. per metus, skaičiuoja „Grand View Research“.

Daugiausiai pelno iš jo gauna dvi kinės.

„IMeik Technology Development Co.“ pirmininkė Jian Jun praėjusiais metais pinigus kaupė greičiau nei bet kuri kita Azijos verslininkė iš „Bloomberg“ milijardierių indekso. Ji tapo verta 5,2 mlrd. dolerių po to, kai jos kompanijos akcijos nuo rugsėjo mėnesio pakilo 500 proc. Tuo tarpu „Bloomage Biotechnology Corp.“ vadovė Zhao Yan savo turtą 2020 m. pasididino daugiau nei 3 mlrd. dolerių, o jos kompanijos akcijos šiais metais išaugo 76 proc.

Jų firmos yra pagrindinės natrio hialuronato (hialurono rūgšties) – drėkinamosios medžiagos, naudojamos odos užpilduose, gamintojos. Skirtingai nuo botokso, kuris užšaldo raumenis, kad sustabdytų besiformuojančias raukšles, ir daugiausia tenkina vyresnio amžiaus klientų poreikius, užpildai – tai mažytės vitaminų, mineralų ir amino rūgščių injekcijos, kurios padeda pagerinti odos išvaizdą, todėl yra patrauklios jaunesniems vartotojams.

Juanis

„Natrio hialuronatas dažnai tampa pirmuoju pradedančiųjų vartotojų pasirinkimu“, – teigia „Frost & Sullivan China“ prezidentas Neilas Wangas, pridurdamas, kad šalyje klestinti pramogų dievaičių kultūra ir auganti interneto įtaka kelia žmonių suvokiamus grožio standartus. „Natrio hialuronatas gali patenkinti įvairius šiuolaikinių grožio gerbėjų poreikius ir išsaugoti jaunystę, pagerindamas išvaizdą už prieinamą kainą.“

„IMeik and Bloomage“ atstovai neatsakė į prašymus pakomentuoti ar leisti paimti interviu iš jų pirmininkių.

J. Jian kosmetologija susidomėjo dirbdama užsienyje, kur atrado injekcijų procedūras su tokiais šmaikščiais pavadinimais, kaip, pvz., „grožio pietūs“, trunkantys vos vieną ar dvi valandas. Padirbėjusi JAV prekybos kompanijoje ir Panamos tekstilės įmonėje, 2004 m. ji sugrįžo į Kiniją ir tais pačiais metais prisijungė prie „IMeik“ kaip direktorė, pamažu tapdama pagrindine savininke. 57-erių moteris kompanijos pirmininke tapo 2016 m.

Nors iki 2019 m. medicininę kosmetologiją buvo išbandę vos apie 3,6 proc. Kinijos gyventojų (palyginus su 21 proc. Pietų Korėjoje ir 17 proc. JAV), šis skaičius gali smarkiai išaugti, teigia Kennethas Law, „Deloitte China“ finansinių konsultacijų direktorius.

„Moterys vartotojos 30–40 metų tarpsnyje yra laikomos pagrindine išlaidautojų grupe, turinčia dideles disponuojamąsias pajamas, – teigia K. Law. – Augant žinomumui ir bendram poslinkiui asmeninės gerovės kultūros link, auganti natrio hialuronato produktų paklausa neišvengiamai auga, ir tikimasi, kad taip bus ir toliau.“

Noro jaunatviškai atrodyti nesumažino net „Covid-19“. Nors 2020 m. pradžioje nutraukus veiklą verslas patyrė nuostolių, vėliau, kai Kinija pažabojo virusą, paklausa vėl išaugo. Per tris metų ketvirčius iki rugsėjo mėnesio „IMeik“ pajamos padidėjo 17 proc., o pelnas šoktelėjo 32 proc. iki 290 mln. juanių. „Bloomage“ pardavimai per tą patį laikotarpį padidėjo 24 proc., o pajamos – 5 proc. iki 438 mln. juanių.

Priešingai nei kitos kosmetikos kompanijos, kurių pardavimai pernai sumažėjo, nes pandemijos ir socialinio atsiribojimo taisyklės sumažino makiažo poreikį, „IMeik“ ir „Bloomage“ planuoja plėstis. Pirmoji kuria botokso produktą, kuris turėtų padėtų sumažinti raukšles, antroji – odos priežiūros liniją su hialurono rūgštimi ir kitais natūraliais ingredientais, kad audiniai būtų gerai sudrėkinti. Pastarieji produktai turėtų sudominti jaunesnius klientus.

„Vyrai ir moterys pamažu sąmoningėja ir ryžtasi mokėti už medicininės kosmetologijos projektus, – teigia N. Wangas iš „Frost & Sullivan“. – Šios procedūros naudojamos pakartotinai ir dažnai, taigi vartotojų lojalumas yra labai aukštas.“