Taip teigiamama „Bitauto Holdings Ltd.“, tyrimų firmos, kurią įkūrė elektromobilių gamintojo „NIO Inc.“ pirmininkas Williamas Li, atliktame tyrime. Pranešama, kad nesusituokusių pirkėjų procentas šiuo metu siekia apie 15 proc.

Didžioji dauguma žmonių, šiuo metu perkančių automobilius Kinijoje – didžiausioje pasaulio rinkoje – yra poros: šie pirkėjai sudaro apie 85 proc. vartotojų. Šis segmentas paskatino erdvesnių, šeimyninių transporto priemonių paklausą. Tačiau kaip ir daugelyje pasaulio šalių, Kinijoje jaunimas tuokiasi vis vėliau ir ilgiau išlieka viengungiais.

Šie jaunesni vienišiai daugiau dėmesio skiria stiliui ir aplinkosaugos ypatybėms, teigia „Bitauto“ tyrėja ir ataskaitos bendraautorė Li Yixin.

Tradicinės firmos, tokios kaip „Volkswagen AG“ ir „General Motors Co.“, jau pradėjo keisti požiūrį; šios savaitės pradžioje „Honda Motor Co.“ pristatė savo pirmąjį grynai elektrinį mažą automobilį, kurį bus galima įsigyti spalio mėnesį. Kompaktiškas modelis, kuris iš pradžių bus parduodamas Europoje ir Japonijoje, yra skirtas tik vairavimui mieste.

Tyrime nustatyta, kad viengungiai yra labiau linkę rinktis prabangius, užsieninius prekių ženklus ir naujus, o ne naudotus automobilius. Maždaug penktadalis vienišių Kinijoje pirmąjį šių metų pusmetį rinkosi aukščiausios klasės automobilius.