Įžymus mėsainių tinklas visame pasaulyje skuba populiarinti savo alternatyvios mėsos produktus. Du augaliniai burgeriai, pavadinti „Rebel Whopper“ ir „Rebel Chicken King“, į Švediją atvyko dar šią vasarą. „Burger King“ ketina netrukus patikslinti pristatymo Europoje detales, pirmadienį interviu teigė J. Cilas. Atskleisti daugiau informacijos jis atsisakė.

Birželio mėnesį „Burger King“ pranešė, kad Švedijos rinkai gaminius „Rebel“ kūrė kartu su Nyderlandų mėsos pakaitalų gamintoja „Vivera“. Rugsėjo mėnesį greitojo maisto tinklas pranešė, kad bendradarbiauja su „Marfrig Global Foods SA“ ir „Archer-Daniels-Midland Co.“, kurie tieks bemėsius „Rebel Whopper“ burgerius Brazilijos rinkai.

Veržimasis į Europą vyksta po to, kai „Burger King“ Jungtinėse Valstijose pristatė „Impossible Whopper“ – bemėsę garsiojo burgerio versiją su paplotėliu iš „Impossible Foods Inc.“. Mėsainį galima įsigyti daugiau kaip 7000 „Burger King“ JAV lokacijų. Kaip praneša „Restaurant Brands“, „Impossible Foods“ neteiks augalinės mėsos produktų Europos rinkai.

Augalinės mėsos populiarumo augimas paskatino restoranų tinklus kurti naujus valgiaraščius. Šiuo metu „McDonald's Corp.“ su „Beyond Meat“ Kanadoje parduoda „P.L.T.“, arba „augalinės mėsos, salotų ir pomidorų“ sumuštinį, o Vokietijoje siūlo „Big Vegan“ su paplotėliu iš „Nestle SA“. „Carl's Jr.“ ir „TGI Friday's“ siūlo „Beyond Meat“ savo restoranuose Amerikoje ir kitus prekės ženklus – užsienyje. „Barclays“ duomenimis, alternatyvios mėsos rinka visame pasaulyje jau siekia 14 milijardų dolerių.