T. Swift, daugeliu atžvilgių ryškiausia muzikinė žvaigždė planetoje, taps aukščiausios prabos jauku „Alibaba Group Holding Ltd.“ lapkričio 11 dienos apsipirkimo siautulyje nuo pat internetinės parduotuvės įkūrimo prieš daugiau nei dešimtmetį.

Kartu su kitomis garsenybėmis, kaip antai Kinijos dainininkė G.E.M. ir Japonijos balso aktorė Kana Hanazawa, T. Swift Šanchajuje surengs šventę praėjus vos keliems mėnesiams po panašios „Amazon.com Inc.“ organizuotos apsipirkimo dienos „Prime Day“.

„Alibaba“ pasirinko Vienišių dieną – neoficialią šventę nesusisaisčiusiems asmeniniais ryšiais – ir pavertė ją nacionaliniu internetinių pirkinių festivaliu: 2018 metais per 24 valandas buvo suprekiauta už daugiau nei 30 milijardų dolerių.

T. Swift, kaip ir Mariah Carey bei Nicole Kidman ankstesniais metais, padės didžiausiai ir turbūt žinomiausiai kinų korporacijai uždirbti pinigus tuo metu, kai Vašingtonas mėgina sustabdyti Kinijos iškilimą.

29-erių metų dainininkė, kurios singlas „Lover“ nuo pat pradžių Kinijoje buvo perkamas geriau nei JAV, padės „Alibaba“ išpopuliarinti renginį visame pasaulyje.

Du ankstesni T. Swift albumai – „1989“ ir „Reputation“ – Kinijoje buvo parduoti specialiu daugiau nei 1 milijono tiražu. Ir tai nepaisant kontroversijos dėl pirmojo albumo pavadinimo, kurį kai kurie laikė nuoroda į tais pačiais metais įvykusias Tiananmenio skerdynes – politinį ir smarkiai cenzūruojamą įvykį.

Pirmadienį „Alibaba“ paskelbė, kad T. Swift pasirodys tiesiogiai transliuojamame koncerte, kuris įvyks prieš pat 24 valandas truksiantį pirkinių festivalį. Šiemet jame dalyvaus daugiau nei 200 000 prekių ženklų, kurie pasiūlys milijoną naujų gaminių. Tikimasi sulaukti daugiau kaip 500 milijonų pirkėjų – maždaug 100 milijonų daugiau nei pernai, teigiama „Alibaba“ pranešime.