Tačiau pats mačas tapo tikru proveržiu, pirmadienį per interviu pareiškė „Turner“ prezidentas Davidas Levy. „WarnerMedia“ padaliniui, kuris šiuo metu priklauso besiplečiančiai žiniasklaidos ir telekomunikacijų imperijai „AT&T“, pavyko sukurti nuosavą prekės ženklą ir parodyti, kad tokia koncepcija gali suveikti.

„Šis mačas buvo didžiulė sėkmė, - patikino D. Levy. – Mokamų peržiūrų metodas visiškai pasiteisino“.

Kompanija „AT&T“, kuri šiais metais už 85 milijardus dolerių įsigijo „Time Warner“, surengė golfo mačą, norėdama įrodyti, kad mokamomis peržiūromis („pay-per-view“) paremtas modelis gali būti taikomas ne tik bokso turnyrams, bet ir kitoms sporto šakoms. Už įspūdingą reginį, pavadintą tiesiog „The Match“, kuris buvo rodomas praėjusį penktadienį, žiūrovams teko susimokėti po 20 dolerių.

Vis dėlto tai tapo dar vienu įrodymu, kaip sunku gyvai transliuoti sportą internete. Penktadienį, kai daliai vartotojų nepavyko prisijungti prie bendrovės „B/R Live“ platformos, „Turner“ nusprendė padaryti peržiūrą nemokamą. Kai tai nutiko, daugelis kabelinės televizijos paslaugų teikėjų, apmokestinusių mačo peržiūras – įskaitant „Comcast Corp.“ – pasiūlė pinigus grąžinti. Tuomet ir „Turner“ pasiūlė grąžinamąsias išmokas jau susimokėjusiems klientams.

Žiūrovų antplūdis

Nepaisant šių nesklandumų, renginys sulaukė 750 tūkst. unikalių „B/R Live“ peržiūrų, teigia D. Levy. Mažiau nei metus egzistuojanti platforma iki penktadienio jau galėjo pasigirti 55 milijonais peržiūrėtų minučių. Nors galutinės ataskaitos apie iš visų platformų gautą pelną dar neparengtos, D. Levy spėja, kad tie skaičiai „viršys visus mūsų lūkesčius“.

Už renginio transliacijos teises „WarnerMedia“ sumokėjo 10 milijonų dolerių. D. Levy tvirtina, kad šios išlaidos pasiteisino, nepaisant pinigų, kuriuos bendrovei teko grąžinti žiūrovams.

„Žinoma, grąžinimai atsilieps mūsų biudžetui, tačiau tai tebuvo vienas iš pajamų srautų, - teigia jis. Sulaukėme didžiulio reklamos užsakovų ir rėmėjų susidomėjimo, ir, beje, visi jie nori tai pakartoti”.

Taigi „Turner“ greičiausiai surengs ir daugiau tokio formato renginių, sakė D. Levy.

„Dabar jau žinome, kad ši formulė veikia, - pareiškė jis. – Žinome, kad „The Match“ galime laikyti franšizės prekės ženklu. Ar tai tiks ir kitoms golfo rungtynėms? Ar tai tiks ir kitoms sporto šakoms? Atsakymas – tikriausiai, taip.“

„Juodasis penktadienis“

Kalbėdamas apie technines problemas, D. Levy teigė nemanąs, kad jos kaip nors pakenks vartotojų pasitikėjimui naujomis srautinės transliacijos platformomis, nes, atšaukus mokestį už peržiūrą, stebėti renginį galėjo kiekvienas. Iškilusias problemas jis aiškina nepakankama atmintimi, serverio pajėgumais ir itin dideliu prieigos užklausų kiekiu per trumpą laiką.

„Su mumis tai nelabai ir susiję – kaip ir su mūsų „Amazon“ debesies partneriais, - teigė D. Levy. – Reikia nepamiršti, kad tuo pat metu vyko ir „Juodasis penktadienis“. „Amazon“ tą dieną buvo ypač didelis judėjimas“.