„Esame įsipareigoję ir užkietėjusiems fanatikams, ir eiliniams smalsuoliams, – teigė Craigas Barry, „Turner Sports“ vyriausiasis turinio specialistas, prižiūrėjęs gamybą. Tikslas, per interviu paaiškino jis, buvo atrasti patrauklų būdą sudominti ir vienus, ir kitus.

Lengviau pasakyti, nei padaryti. Pagal praėjusiais metais „Sport Business Journal“ publikuotus tyrimus golfo žiūrovai yra seniausia demografinė grupė tarp visų JAV sporto mėgėjų: jų amžiaus vidurkis – 64 metai. Tačiau pensijinio amžiaus aistruoliai nėra tikslinė „AT&T“ auditorija: telekomunikacijų bendrovė siekia išnaudoti amžiaus mačą naujų žiniasklaidos raumenų treniravimui – juk neseniai už 85 milijardus dolerių įsigijo žiniasklaidos koncerną „Time Warner“.

Tam, kad įtiktų jauniesiems žiūrovams, kuriuos iš tiesų ir bando prisivilioti, „Turner Sports“ teko atsisakyti senos geros golfo formulės: neryškių vejos kadrų ir santūrių komentarų. „Didysis mačas: Tigeris prieš Philą“ renkasi visai kitokius ginklus: žaidėjams ir jų padėjėjams bus prisegti mikrofonai, gyvai transliuojantys jų pasisakymus, o kautynėse dėl 9 milijonų dolerių prizo jiems virš galvų skraidys filmuojantys dronai. „Kuo labiau Tigeris ir Philas sugebės įtraukti į žaidimą savo fanus, tuo sėkmingesnis bus mačas, – teigia C. Barry. – Manau, visi šiuo metu tikisi matomos ir girdimos konfrontacijos.“

Jaunesnieji žiūrovai yra tai, ko reikia „AT&T“, bandantiems atsirėžti kuo didesnį pramogų pasaulio kąsnį, ir kol kas sėkmę lemia tiesioginio transliavimo vartotojui paslaugos. Tik ar pataikavimas „tūkstantmečio kartai“ nesunervins tradicionalistų? Šitai „AT&T“ sužinos penktadienį, kai „Shadow Creek“ golfo aikštyne Las Vegaso apylinkėse susirems dvi golfo superžvaigždės. (Niujorke tuo metu bus 15.00 val. Mačo peržiūra kainuos 20 dolerių, o ją užsisakyti galima per „B/R Live“, „DIRECTV“ ir „AT&T U-verse“. Mokamos transliacijos bus prieinamos ir kitais kabelinės bei palydovinės televizijos kanalais, ir per telekomunikacijų operatorius.)

Planuodamas transliaciją, C. Barry peržiūrėjo „Monday Night Golf“ įrašus, kuriuose užfiksuotos 1999–2005 m. dvikovos tarp T. Woodso ir kitų geriausių golfo žaidėjų, bei televizijos rungtynių seriją „Skins Game“, kuri buvo pradėta kurti 1983 m. ir tęsėsi daugiau nei du dešimtmečius.
Tigeris Woodsas

Nors svarbu išlaikyti vyresnio amžiaus žiūrovus jų komforto zonoje, C. Barry teigia norįs būti tikras, jog mačas nedvelks naftalinu. Abu žaidėjai sakė C. Barry'io vizijai pritariantys.

„Nebus jokių reklaminių intarpų, tad girdėsite visus pokalbius, visus draugiškus pasišaipymus, ir manau, kad tai suteiks žiūrovams įžvalgą, kurios jie ir tikisi, – teigė Ph. Mickelsonas per bendrą jo ir T. Woodso interviu „Bloomberg TV“. – Išgirsite, koks kandus gali būti Tigeris, kaip jis mėgsta įgelti.“

Mikrofonai, įsiterpė T. Woodsas, padės žiūrovams „tarytum būti ten pat, kur esame mes.“

Abu golfo žaidėjai, susivieniję prieš artėjantį renginį, galėjo išsakyti savo nuomonę priimant kiekvieną sprendimą. C. Barry užsiminė, kad kai kuriuos pasiūlymus T. Woodsas ir Ph. Mickelsonas atmetė, bet nepatikslino, kuriuos.

T. Woodsui ir Ph. Mickelsonui teko atšaukti dalyvavimą „PGA Tour“ organizuojamame turnyre ir sumokėti mokestį už teises. Turnyras, patvirtinęs renginį kaip vienkartinį pasirodymą, iškėlė tam tikrus reikalavimus. Tarkim, abiems žaidėjams renginio metu bus leidžiama rengti lažybas ir jų pelną skirti labdarai, tačiau turnyras paprašė, kad tokių lažybų būtų kuo mažiau.
Golfas

„Lažinimasis yra golfo žaidimo dalis“, – paaiškino T. Woodsas.

Žiūrovai galės ir patys įsitraukti į veiksmą. Ekrane bus rodomi kiekvienos duobutės šansai, o „B/R Live“ pasiūlys „Pick 'em Challenge“, leidžiantį gerbėjams atspėti kiekvienos duobutės nugalėtoją ir gauti 1 milijono dolerių prizą tuo atveju, jeigu bus teisingai atspėtos visos duobutės.

Ernie Johnsonas, TNT NBA studijos apžvalgininkas, kartu su profesionaliu golfo žaidėju Darrenu Clarke'u ir „Golf Channel“ analitiku Peteriu Jacobsenu komentuos žaidimą. Aktorius Samuelis L. Jacksonas ir NBA legenda Charlesas Barkley dalyvaus prieš rungtynes studijoje rengiamame šou kartu su tokiomis garsenybėmis kaip Benas Stilleris.

Tikimasi, kad visos priemonės padės pritraukti kelis milijonus žiūrovų.