Praėjus maždaug šešiems mėnesiams po to, kai oro linijos „Qantas Airways Ltd.“ pradėjo tiesioginius skrydžius iš Perto į Londoną, Singapūro aviacijos bendrovė „Singapore Airlines“ atnaujina savo beveik 16 740 kilometrų skrydį į Niujorką spalio 11 dieną, aplenkdama Kataro oro linijų „Qatar Airways“ Dohos-Oklando maršrutą ir susigrąžindama ilgiausio pasaulyje komercinio skrydžio titulą.

Technologijų pažanga ir nauji lėktuvai, mažiau ryjantys ir daugiau sutalpinantys degalų, padeda atgyti Singapūro maršrutui, praėjus penkeriems metams po to, kai dėl kone šimtą dolerių už barelį pasiekusios naftos kainos oro linijos buvo priverstos atsisakyti šio skrydžio. Atnaujintas skrydis truks aštuoniolika valandų 45 minutes.

Šių metų rugsėjį oro linijos „Singapore Airlines“ sulaukė pirmųjų iš septynių ultrailgojo nuotolio „Airbus A350-900“ lėktuvų, kuriuos bendrovė naudos šiam maršrutui, taip pat lapkritį numatytiems nepertraukiantiems skrydžiams į Los Andželą. Bendrovė „Qanta“ pateikė prašymą lėktuvų gamintojoms „Boeing Co.“ ir „ Airbus SE“ sukurti orlaivius, kurie galėtų skristi dar toliau – iš Sidnėjaus į Londoną ar Niujorką.

Dvidešimties valandų skrydis artėja - su sporto sale ir miegamaisiais gultais

Tiems, kurie raukosi vien pagalvoję apie tūnojimą beveik devyniolika valandų uždaroje erdvėje maždaug 11 km aukštyje, siūlome šiek tiek informacijos apie tai, ko galima tikėtis iš skrydžio iš Čangio tarptautinio oro uosto į Niuarko „Liberty International“:

Daugiau erdvės

Pamirškite ekonominę klasę. „Airbus“ orlaivis, kursuosiantis šiuo maršrutu, galės sutalpinti daugiausia 161 keleivį, palyginti su 253, kuriuos skraidina dabartiniai „A350-900“ lėktuvai. Tai reiškia, kad galite tikėtis daugiau erdvės, su 67-iomis į lovą išsilankstančiomis sėdynėmis verslo klasėje ir 94-iomis pagerintoje ekonominėje klasėje.

Airbus A350-900
Pagerintoje ekonominėje klasėje sėdynių atlošas gali atsilenkti maždaug 20 cm, o atstumas tarp jūsų ir priešais sėdinčio keleivio yra standartinis, beveik metras, 10 cm mažesnis nei kai kuriuose oro linijų „Japan Airlines“ ilgojo nuotolio skrydžiuose.

Omaras „termidoras“

Oro linijos „Singapore Airlines“ žada keleiviams per itin ilgą skrydį patiekti patiekalus, kurie kiek kompensuotų nepatogumą visą dieną praleisti vienoje vietoje.

Oro linijos savo meniu siūlo ypatingą citrinose marinuotų krevečių užkandėlę, patiekalų iš ekologiškai užaugintų viščiukų ir cukinijų su išskirtiniais rankų darbo papardeliais.

Pagal bendradarbiavimo sutartį su bendrove „Canyon Ranch“ numatomos „mokslu grindžiamos rekomendacijos ir strategijos, kaip pagerinti keleivių miegą, pasirinkti subalansuotą mitybą ir medžiagų apykaitą skatinančius pratimus“. Išmėginkite troškintą kiaulieną su citrusiniais vaisiais arba apskrudintą vištieną su cukinijų juostelėmis, su mažiau druskos ir cukraus, su daugiau ciberžolės ir pankolio, kurie, anot „Canyon“ skatina hidrataciją organizme ir užtikrina sveiką mitybą.

Kaip ir kituose „Singapore Air“ ilgojo nuotolio skrydžiuose, galėsite skanauti populiariausius vietos patiekalus, pavyzdžiui, tradicinius Singapūro ar Malaizijos patiekalus, tokius kaip viščiuką su ryžiais ir jautieną su „ho fu“ ryžių makaronais, arba pasinaudoti „Užsisakyk šefą“ paslaugą, kuri leis jums, likus 24 valandoms, iki skrydžio, užsisakyti, tarkim, omarą „termidorą“ arba šonkaulių kepsnį.

O jeigu jūsų negundo oro linijų pasirinktų garsių virtuvės šefų pasiūlymai, visada galite iš anksto užsisakyti mėsainį.

Airbus A350-900
Tiems keliautojams, kurie jaučiasi priklausomi nuo interneto ir nerimauja, kad visą dienų liks be ryšio, oro linijos siūlo mokamą „Wi-Fi“ ryšį. Skrendantiems verslo klase siūloma galimybė nemokamai naudotis 30 MB duomenų paketu. Papildomas 20MB paketas, kurio pakaktų valandą panaršyti po feisbuką, kainuos šešis dolerius, didesni paketai, iki 200MB, kainuos 28 JAV dolerius. „Singapore Air“ teigimu, duomenų perdavimo greitis gali siekti 4-8 Mbps, priklausomai nuo tokių veiksnių kaip oro sąlygos ar palydovinio ryšio zona.

Kino gerbėjams taip pat neturėtų kilti problemų. Oro linijos papildė siūlomų kino filmų ir televizijos laidų sąrašą, kurį jau dabar sudaro 1000 valandų, dar 200 valandų. Keliautojai galės rinktis nuo naujausios amerikiečių komedijos „Ocean‘s 8“ iki subtiliausio skonio pasaulinių kino juostų.

Pilotų poilsis

Keturi „Singapore Airlines“ pilotai (du kapitonai ir du antrieji pilotai), skrendantys „A350-900“ ultrailgojo nuotolio skrydžiu, negali skristi į Niujorką, jeigu nuo ankstesnio skrydžio nėra praėję 48 valandų. Anot „Singapore Air“, jau orlaivyje jie turi galimybę ilsėtis mažiausiai aštuonias valandas, palyginti su pusšeštos valandos tipiniu ilgojo nuotolio skrydžiu. Nusileidę Niujorke, pilotai tris naktis turi ilsėtis iki atgalinio skrydžio į Singapūrą.

Trylika keleivių salono įgulos narių per skrydį ilsėsis mažiausiai keturias valandas, ir dvi dienas mėgausis laisvalaikiu Niujorke iki kelionės atgal.

Kai oro linijos „.Singapore Airlines“ atsisakė ankstesnio „Singapūras-Niujorkas“ skrydžio 2013 metais, naftos kaina siekė apie šimtą JAV dolerių už barelį. Šiuo metu naftos kainoms vėl kylant ir jau priartėjus prie 80 JAV dolerių už barelį, oro transporto vežėja, norėdama kiek sušvelninti sąskaitą už degalus, labiau kliaujasi technologijomis. Antraip tariant, siekiama, kad lėktuvai būtų kiek lengvesni. Orlaivio „A350-900ULR“ korpusą sudaro lengvasvorės struktūros, įskaitant anglies pluoštą, teigia „Airbus“. Naujasis „Airbus“ modelis sunaudoja 25 proc. mažiau degalų nei panašaus dydžio ir charakteristikų lėktuvas, tvirtina lėktuvų gamintojos „Airbus“ „A350“ produkcijos rinkodaros vadovė Maria Luisa Lucas Ugena. Tarp naujojo lėktuvo modelio savybių reiktų paminėti aukštesnes lubas, didesnius langus ir platesnį korpusą, taip pat mažesnį triukšmą kabinoje ir LED apšvietimą. Be to, naujieji lėktuvų modeliai gali pakelti didesnį kabinos oro slėgį, o tai, savo ruožtu, lemia didesnį deguonies ir drėgmės kiekį ore ir tuo pačiu užtikrina patogesnį skrydį.

Vien lėktuvo masės sumažinimas neužtikrintų nepertraukiamo skrydžio į Niuarką. „Airbus“ rekonstravo ir patobulino standartinio „A350-900“ orlaivio degalų sistemą, nuo šiol 17 proc. daugiau reaktyvinio žibalo bus galima įpumpuoti į bakus sparnuose. Dabar lėktuvas visam skrydžiui gali pakilti su 165 006 litrų degalų, arba daugiau nei tūkstančiu litrų degalų vienam keleiviui. „A340-500“ orlaiviai, kurie kursavo minėtu maršrutu iki 2013 metų, talpino 222 847 litrų degalų tik šimtui keleivių.