„Nors Šiaulių bankas skelbiasi atnaujinęs paslaugas Ūkio banko klientams, kol kas visi pavedimai į išorę po dviejų valandų laukimo buvo atmesti“, - savo laiške rašė Paulius.

Pasak jo, jam nepavyko pinigų persivesti nei į SEB, nei į „Swedbank“ bankų sąskaitas.

„Visi mokėjimai iš pasirašytų tapo atmestais. Banko informacija situacijos nekomentuoja“, - skundėsi buvęs Ūkio banko klientas.

Tarpbankiniai pavedimai bus įskaityti trečiadienį

Šiaulių banko atstovė spaudai Daiva Grikšienė tikino, kad jokių techninių gedimų su internetinės bankininkystės sistema nebuvo.

„Atsiskaitymai vyksta, techninių gedimų nebuvo. Įvykdžius pavedimą per „Eta banką“, lėšų užskaitymas į kitą banką iš karto neįvyksta, tačiau norime patikinti, kad pervestos lėšos adresatą tikrai pasieks“, - ramino banko atstovė.

D. Grikšienė teigė, kad tarpbankiniai užskaitymai bus įvykdyti rytoj, trečiadienį. Jei klientų pinigų pervedimai nepasieks kituose bankuose esančių sąskaitų rytoj, siūloma kreiptis į Šiaulių banką.

DELFI primena, kad Šiaulių bankas antradienį pradėjo aptarnauti klientus šešiuose buvusiuose Ūkio banko skyriuose. Iš pradžių aptarnaujami tik Lietuvoje gyvenamąją vietą deklaravę privatūs asmenys bei Lietuvoje registruotos įmonės. Išsiimti kol kas banke galima 20 tūkst. litų per dieną.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (45)