Pasinaudojęs šia galimybe su DELFI susisiekė logistikos įmonės atstovas Z. Buiko.

Vyras pasakojo, kad trečiadienį, prisijungęs prie internetinės bankininkystės, jis su bendradarbiais pamatė, kad vasario 19 d., antradienį, įmonės sąskaitoje buvo užskaitytas mokėjimas iš užsienio kompanijos eurais.

„Ir antradienį, ir vasario 12 d. (kai apribota banko veikla – DELFI) buvo užskaityti pervedimai“, - teigė pašnekovas.

Įmonės atstovas pasakojo, kad kol kas sąskaitoje nėra draustinos 100 tūkst. eurų sumos, tačiau logistikos bendrovė baiminasi, kad jei mokėjimai bus įskaitomi ir toliau, įmonės sąskaitoje esanti suma gali viršyti draustiną sumą.

„Banko veikla sustabdyta, tai kokiu būdu į sąskaitas patenka pinigai. Jie (pinigai – DELFI) turėtų grįžti mokėtojams“, - stebėjosi verslininkas.

Ūkio bankas priima mokėjimus

Taip pat įmonės atstovus piktina, kad pinigai sąskaitoje „užsišaldė“, kol bus priimtas galutinis sprendimas dėl Ūkio banko ateities.

„Jei jie (pinigai – DELFI) grįžtų pas mokėtoją, tai mes juos galėtume gauti į kitą sąskaitą, o dabar nieko negalime padaryti“, - kalbėjo pašnekovas.

Ūkio bankas: tikslinami likučiai iki vasario 12 d.

DELFI paskambinus į Ūkio banko nemokamą liniją, kuria teikiamos konsultacijos klientams, atsiliepusi konsultantė tikino, kad naujos operacijos po vasario 12 d. nebuvo vykdomos.

„Kadangi atstatinėja sistemą kurį laiką, tai gali būti, kad kol vyko atstatymo darbai, tai operacijų laikas skiriasi“, - aiškino ji.

Pasiteiravus, ar vėliau nei vasario 12 d. įskaityti mokėjimai patenka į draudžiamą indėlių sumą, darbuotoja teigė, kad negali komentuoti.

„Dabar yra tikslinami likučiai iki vasario 12 d. Papildomai niekas nepriima ir apyvartos nevyksta, bet operacijų svyravimai gali būti, nes kompiuteriai atstatomi ir fiksuojami, tikslinami likučiai“, - teigė konsultantė.

Kaip vėliau nurodė laikinasis banko administratorius Adomas Audickas, šiuo metu yra atnaujinamas visų Ūkio banko sistemų veikimas po jų išjungimo banko veiklos apribojimo įsigaliojimo metu ir visų Ūkio banko klientų sąskaitų likutiniai balansai yra vis dar tikslinami.

„Tuo atveju, jei paaiškės, kad dėl techninių kliūčių ar kitų priežasčių išties įvyko pinigų (lėšų) įskaitymas į Ūkio banke esančią kliento sąskaitą po veiklos apribojimo Ūkio bankui įsigaliojimo ir klientas dėl to patiria ar gali patirti nuostolių, lėšos klientui bus grąžintos. Iš anksto dėkojame už klientų supratingumą ir kviečiame apie nustatytus sąskaitų duomenų netikslumus pranešti el. pašto adresu etabankas@ub.lt”, rašoma administratoriaus pasirašytame laiške.