Dažniausiai žmonės ir įmonių atstovai bankuose nori atsidaryti sąskaitas, išsiimti mokėjimo kortelę ir naudotis internetine bankinkyste. Daugelis bankų skyrių kovodami dėl „Snoro“ klientų, pailgino savo darbo laiką.

„Pastebėjome, kad klientų srautas padidėjo, akivaizdžiai matyti, kad yra daugiau žmonių, kurie mūsų banke atsidarinėja naujas sąskaitas, užsisako mokėjimo korteles. Lygiai tą patį galima pasakyti ir apie smulkias bei vidutines įmones, kurios liko be sąskaitų. Jos pasirašinėja sutartis dėl darbo užmokesčio pervedimo, užsako korteles darbuotojams. Taip daugiau konsultuojame žmones telefonu“, – DELFI sakė SEB banko atstovas spaudai Arvydas Žilinskas.

Šiame banke klientų srautas išaugo 15-20 proc.

„Nuo pirmųjų dienų pastebėjome 15-20 proc. klientų augimą, pastarosiomis dienomis stebimas dar didesnis srautas. Pirmadienį ypač daug pensinio amžiaus žmonių nori atsidaryti sąskaitas (28 d. mokamos pensijos dirbantiems pensininkams – DELFI)“, – komentavo A. Žilinskas.

DNB banko atstovas spaudai Andrius Vilkancas DELFI sakė, kad dažniausiai nauji klientai kreipiasi dėl sąskaitos atidarymo.

„Tai buvo jaučiama ypatingai pradiniame etape (sustabdžius „Snoro“ veiklą – DELFI), kai žmonėms iškilo sunkumų prieiti prie savo sąskaitų“, – teigė jis.

„Swedbank“ banko atstovas spaudai Saulius Abraškevičius atkreipia dėmesį, kad daugiau žmonių kreipiasi visuose šalies skyriuose – tiek didmiesčiuose, tiek mažesniuose miesteliuose.

„Tendencija yra gana aiški – gyventojų suaktyvėjimas jaučiamas visuose padaliniuose. Atsiranda naujų klientų, kurie nori kasdienės bankininkystės reikalus tvarkyti mūsų banke. Jiems pirmiausiai reikia sąskaitos, mokėjimo kortelės ir prieigos prie internetinės bankininkystės“, – kalbėjo jis.

„Swedbank“ atstovas spaudai negalėjo pasakyti, kiek šiame banke padaugėjo klientų.

Iki 4 kartų daugiau klientų

„Nordea Bank Lietuva“ skyriuose pastarąją savaitę klientų padvigubėjo.

„Šiomis dienomis jaučiame didesnį Lietuvos įmonių ir privačių klientų susidomėjimą. Įmonių srautas praėjusią savaitę padvigubėjo – jos dažniausiai kreipiasi dėl sąskaitų atidarymo. Privačių klientų srautas taip pat gerokai padidėjo, klientai domisi indėliais ir kitomis taupymo bei investavimo galimybėmis. Klientai domisi banko saugumu, jiems rūpi indėlių draudimo garantijos, saugumas ir „Nordea“ finansų grupės veikla ne vien tik Baltijos šalių regione“, – DELFI sakė šio banko Mažmeninės bankininkystės departamento vadovas Jaunius Marinskas.

Jo teigimu, žmonės labiau domisi galimybėmis skaidyti riziką.

„Pastebime, kad žmonės pradėjo detaliau domėtis savo santaupų saugumu, pradėjo labiau skaidyti riziką ir nuosekliau domėtis finansų rinka Lietuvoje. Manau, kad ilgalaikėje perspektyvoje tai visam bankiniam sektoriui suteiks teigiamą poveikį“, – teigė banko atstovas.

„Ūkio“ banko atstovė ryšiams su visuomene Auksė Armonaitė Glodienė DELFI sakė, kad įmonės dažniau kreipiasi ieškodamos finansavimo sprendimų, kad galėtų stabilizuoti savo veiklą.

„Po „Snoro“ veiklos sustabdymo sulaukiame vidutiniškai 3,5 karto daugiau mūsų paslaugomis pageidaujančių naudotis naujų klientų nei įprastai. Daugiausia žmonės ateina prašydami atidaryti mokėjimo sąskaitas, išduoti mokėjimo korteles, pageidauja naudotis elektroninės bankininkystės paslauga. Naujai ateinantiems verslo klientams šiuo metu yra aktualiausi greiti finansavimo sprendimai, kurie leistų kiek įmanoma greičiau stabilizuoti ir išlaikyti įmonės veiklą, todėl dažnai pasirenkama overdrafto (trumpalaikės kredito linijos – DELFI) paslauga“, – teigė ji.

„Danske“ banko Asmeninės bankininkystės tarnybos direktorė Jūratė Nedzinskienė DELFI sakė, kad kai kuriuose skyriuose klientų srautas išaugo iki keturių kartų.

„Penktadienį „Sodrai” paraginus pensininkus atsidaryti banko sąskaitas kituose bankuose, klientų srautas akivaizdžiai ūgtelėjo. Kol kas tikslios statistikos neturime, tačiau kai kuriuose skyriuose klientų srautas išaugo iki 4 kartų“, – DELFI sakė ji.

Pasak banko atstovės, fiziniai asmenys atsidarinėja sąskaitas ir domisi indėliais, verslo klientai taip pat atidaro einamąsias sąskaitas, moka darbo užmokesčius įmonių darbuotojams.

Šiaulių banko Rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorė Daiva Grikšienė tvirtino, kad per pastarąją savaitę verslo klientų padaugėjo tris kartus, privačių – beveik du kartus.

„Didžioji dalis verslo klientų atsidaro sąskaitas, atlieka atsiskaitymo operacijas, vykdo pervedimus verslo partneriams Lietuvoje ir užsienyje. Gyventojai taip pat atsidarinėja sąskaitas, kreipiasi dėl mokėjimo kortelių išdavimo darbo užmokesčiui persivesti, pageidauja elektroninės
bankininkystės paslaugų. Ateina labai daug pensijinio amžiaus žmonių, kurie nori susitvarkyti finansinius reikalus dėl pensijų pervedimo“, – DELFI sakė ji.

Lietuvos bankų asociacijos pateikiamais duomenimis, bankas „Snoras“ buvo išdavęs beveik 358 tūkst. debetinių ir 126,6 tūkst. Lt kreditinių mokėjimo kortelių.

Trečiąjį šių metų ketvirtį bankas turėjo 364,9 tūkst. internetinės bankininkystės klientų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją