Pagal užsienio kalbų mokytojų asociacijos atliktas apklausas, bet kurio amžiaus mokiniui pirmoje vietoje pagal sudėtingumą yra leksikos mokymasis, tai yra, savarankiškas žodžių, žodžių junginių ir įvairių kalbos šablonų mokymasis, antroje vietoje – taisyklingo žodžių rašymo įgūdžiai, trečioje – kaip nugvelbti patogų laiką mokytis darbo dienos metu.

Be to, lėtas žodžių atsargos kaupimas labai riboja mokytojų darbą ir lėtina visą mokymosi procesą. Tai gali pavirsti dėstytojo kontrole, kaip mokiniai įsimena naujus žodžius ir frazes, už paties mokinio pinigus. Tokiu būdu užsienio kalbos mokymosi laikas nusitęsia, o mokytojui svarbu, kad mokinys kokybiškai ir greitai išmoktų naują medžiagą.

Jeigu pagalvotume, kas realiai pakito užsienio kalbų mokymo metodikose nuo jūsų vaikystės laikų? – Pasikeitė vadovėliai, pratybų sąsiuviniai, o moko jus vis tas pats mokytojas. Jis užduoda mums namų darbus, ir mes juos atliekame, įdėdami skirtingai darbo, mokytojas aiškina, kaip vartoti ir formuoti frazes, mes jas išmokstame ir po tam tikro laiko pamirštame, ir visos mūsų žinios baigus kursą pasimiršta, jeigu mes jų nepritaikome.

Už mokymosi borto liko psichologų žinios apie smegenų veiklos ypatybes, apie sąmoningą mokymąsi ir nesąmoningą žinojimą, nekalbant jau apie šiuolaikines informacines mokymo technologijas.

Pagrindinis kompiuterinio užsienio kalbų mokymosi mitas – tai, kad išmokti užsienio kalbos be dėstytojo neįmanoma Tačiau kodėl mes taip ir nesugebėjome išmokti kalbos dar būdami mokyklinio amžiaus? O iš kitos pusės, argi jūs neišmokote naršyti internete be dėstytojo arba mokėtės to specialiuose kursuose ir mokėjote pinigus už kiekvieną akademinę valandą? Vadinasi, vien tik dėstytojo nepakanka tam, kad būtų galima išmokti užsienio kalbos.

Antrasis kompiuterinio užsienio kalbų mokymosi mitas – tai, kad programose naudojami kažkokie neleistini poveikio psichikai būdai

Ne paslaptis, kad egzistuoja intensyvaus mokymo laboratorijos, suteikiančios galimybę per kelis mėnesius išmokyti užsienio kalbos diplomatus ir specialiųjų tarnybų darbuotojus. Ir jeigu mūsų diplomatai išmoksta kalbos taikant šiuos metodus, argi tai blogai?

Trečiasis kompiuterinio užsienio kalbų mokymosi mitas – vis tiek pamirši kalbą, jeigu jos nevartoji

Šis mitas yra tiesa ir jį žino visi dėstytojai. Iš tikrųjų, jeigu kalbos ilgai nevartojame, smegenys praranda gebėjimą greitai parinkti reikiamus žodžius, pasimiršta rašybos įgūdžiai ir kalba tampa „pasyvi“. Norint perkelti kalbą į „aktyvią“ būseną, prireiks laiko ir pastangų.

Daugumai, kurie mokosi užsienio kalbos tiek savarankiškai, tiek su dėstytoju, idealiu kompiuteriniu pagalbininku tapo multimedijos kompleksas „Quick Teacher“, leidžiantis išvengti „kalimo“, skirti daug mažiau laiko leksikos, taisyklingos rašybos mokymuisi ir, jei reikia, greitai kalbą pervesti iš „pasyvios“ į „aktyvią“ būseną.

Tai tapo įmanoma taikant unikalią programoje realizuotą metodiką „Dinamiškas virš-įsiminimas“ (Dynamic SuperMemorizing™). „Quick Teacher“, kaip rūpestingas virtualusis mokytojas, padeda mokytis užsienio kalbos. Jis kontroliuoja, ar taisyklingai parašyti žodžiai, leidžia išmokti gerai tarti, panaikina kalbos barjerą, skatina pradėti kalbėti. Virtualusis mokytojas – tai neatsiejama sudėtinė autorinės metodikos dalis, lydinti ir įsimenanti kiekvieno vartotojo pasiekimus, įvertinanti juos kitoje pamokoje.

Tokiu būdu, naudojant „Quick Teacher“ galima vienu metu nušauti „visą būrį kiškių“ – savarankiškai greitai išmokti žodžius, automatiškai įsiminti pastovias frazes, mokėti gramatikos taisykles, išmokti greitai ir taisyklingai rašyti, tuo pačiu lengvai kalbėti bet kuria užsienio kalba ir, jei reikia, greitai atkurti savo žinias. Taigi, „Quick Teacher“ suteikia Jums galimybę sutrumpinti užsienio kalbos išmokimo laiką 5-10 kartų, įvaldyti žodyną, atitinkantį užsienio kalbų instituto absolvento lygį, ir tuo pačiu skirti tam 5 kartus mažiau jėgų, laiko ir pinigų...

Metodikos „Quick Teacher“ populiarumas ir efektyvumas – tai ne stebuklas – šis nepaprastas rezultatas reikalauja tam tikrų pastangų ir susitelkimo tam, kad:

* skirtumėte 120 minučių (dvi valandas) savo užsiėmimams – ir Jūs galėsite laisvai taikyti užsienio kalbos žinias savo gyvenime jau po 2 mėnesių;
* naudotumėte mokymo metodiką, kada norite ir kur norite;
* nekreipdami dėmesio į esamą žinių lygį pasiektumėte norimo rezultato;
* įgustumėte automatiškai rašyti žodžius užsienio kalba;
* greitai atkurtumėte ir pagilintumėte esamą užsienio kalbos žinių lygį;
* grįžtumėte į bet kurį patogų kalbos mokymosi momentą, jeigu padarėte pertrauką;
* keisdami mokymosi valandų skaičių, sutrumpintumėte arba prailgintumėte kalbos mokymosi laiką;
* norėtumėte sutaupyti laiko ir pinigų.

Multimedijos kompleksą „Quick Teacher“ ypač naudinga įsigyti juridiniams asmenims, nes:

* kviečiant dėstytoją į biurą ar siunčiant darbuotojus į mokymo centrą, mokymo suma bus kelis kartus didesnė, nei vieno programos komplekto kaina;
* galima labai greitai atkurti arba atnaujinti esamas užsienio kalbos žinias;
* galima greičiau rašyti dalykinius laiškus užsienio kalba;
* su viena programa gali dirbti iki 5 įmonės darbuotojų, kiekvienas su savo vartotojo vardu ir slaptažodžiu;
* galima įsigyti „užsienio kalbų mokymosi komplektą” už specialią kainą;
* programos „Quick Teacher“ pirkimas priskiriamas įmonės ūkinei veiklai, todėl įmonė ją gali nurašyti kaip išlaidas.

Išmokti užsienio kalbą su „Quick Teacher“ galima ne tiesiog greitai, bet labai greitai.