Specialiai iš Paryžiaus į šventinį „Krispo“ atidarymą su ištikimiausiais savo komandos nariais atvykęs, visame pasaulyje garsus australų kilmės plaukų stilistas, Kristinos bei Povilo Strolių verslo partneris ir geras bičiulis, Davidas Mallett vakaro metu negalėjo atsistebėti: „Jaučiuosi kaip Paryžiuje – aplinka, kvapas, žmonės, jų stilius, muzika, šampanas… Viskas tobula.”

Visame pasaulyje žinomo plaukų stilisto klientų sąraše – tokios žvaigždės kaip Lenny Kravitzas, Naomi Campbell, britų aktorė Katherine Matilda Swinton, prancūzų aktorė Isabelle Huppert ir kiti. Jo kurtas plaukų priežiūros priemones vertina ne tik Prancūzijos, bet ir kitų megapolių moterys. Vis dėlto, pasak K. Strolienės, D. Mallett – vienas nuoširdžiausių, atviriausių ir darbščiausių jos sutiktų žmonių, rašoma spaudos pranešime.

Daugiau nei prieš dešimt metų pradėję nišinį namų kvapų verslą, tik dabar Kristina ir Povilas Stroliai jau gali drąsiai pasakyti, kad žmonės Lietuvoje prisijaukino ir pamėgo prabanga dvelkiančius namų kvapus. Daugelis be šių originalių, išskirtinio dizaino buteliukų su lazdelėmis jau neįsivaizduoja savo namų. Ir tai rodo ne tik rinkos tyrimai, bet ir didžiulė šio verslo plėtra – vien per šiuos metus atidarytas jau trečias salonas Lietuvoje.

„Šio, ką tik Vilniuje Rinktinės gatvėje duris atvėrusio salono plotas siekia beveik 400 kv. m, natūralu, kad statybos pareikalavo tiek energijos, tiek laiko. Ir, nors toli gražu kol kas čia dar ne visos mūsų su Kristina idėjos įgyvendintos – dar reikia įrengti židinį ir atlikti kitus smulkius apdailos darbus, – tačiau džiaugiamės, kad pagaliau turime savo namus Vilniuje. Ir jau galime čia priimti klientus, partnerius, draugus“, – šventės metu džiaugėsi P. Strolys.

Elegantiška, originalius ir išskirtinius daiktus vertinanti K. Strolienė prisiminė, kaip jiedu su vyru pirmieji Lietuvos rinkai pristatė namų kvapus. Iš pradžių namų kvapai buvo tik nauja aistra – vis ieškojo naujų kvapų, bandė, domėjosi, mokėsi atpažinti kokybę.

„Kai atsivežėme į Lietuvą pirmuosius namų kvapų buteliukus su lazdelėmis, žmonės nelabai ir žinojo, kaip juos naudoti. Vieni merkdavo po vieną lazdelę, kiti iš viso jų nepamerkdavo, nes nesuprato, kad taip reikia daryti. Mudu su Povilu keliaudami nuolat ieškojome vis naujų gamintojų, mokėmės, aišku, klydome, kol atsirinkome tiek patikimiausius gamintojus, tiek geriausius kvapus. Kartu auginome bei edukavome ir savo klientus. O dabar, kai jau atsidarėme dešimtą saloną, džiaugiamės, kad turime edukuotą ir labai reiklų klientą“, – sakė K. Strolienė, savo nišinį verslą pradėjusi vos nuo kelių populiarių kvapų, o šiandien jau galinti pasigirti, kad turi daugiau nei tris tūkstančius skirtingų kvapų pozicijų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)