Pasak S. Maslobojevo žmonos, šįkart darbo su poilsiu derinti neprireikė – juodu galėjo pilnai atsikvėpti ir užmiršti visas atsakomybes.

„Kelionė į Dubajų buvo netikėta. Gavę kvietimą iš kompanijos draugų, per savaitę susidėliojome darbus ir kitas atsakomybes, kad galėtume skristi. Tai buvo absoliučiai poilsiui skirta kelionė“, – sakė Airinė.

Su bičiuliais Airinė ir Sergejus ne tik ilsėjosi, bet ir aplankė kelis objektus bei rinkosi vietinių siūlomas pramogas.

„Dubajuje buvome pirmą kartą. Žinote, ta pastatų didybė... Jų tiek daug. Viskas taip švaru. Dubajus man paliko gerą ir šiltą įspūdį. Ta vieta, kurioje mes gyvenome, man priminė namus. Pakrantė, jachtos, vanduo, atsiveriantys vaizdai.

Planavome daug pramogų, norėjome daug objektų aplankyti, bet beveik niekas nevyko pagal planą. Vyrai norėjo šokti su parašiutais, tačiau buvo vėjuota kaip niekad.

Aplankėme Burj Khalifą, pamatėme garsų fontanų šou. Pavyzdžiui, fejerverkai mieste šaudo du kartus per vakarą.

Taip pat kilome į aukščiausią apžvalgos ratą, neskaitant poilsio gulint po saule, labai smagiai pasiplaukiojome su nediduke jachta, o vietinis gyventojas parodė atskirą princesei supiltą salą. Buvo nepakartojama!“, – kalbėjo pašnekovė.

Tris vaikus šįkart pora paliko namuose ir mėgavosi savo laiku, tačiau, nepaisant to, Airinė Delfi patikino, kad kasdien jautė šiokį tokį nerimą.

„Kai gavome pasiūlymą prisijungti prie kompanijos ir vykti į Dubajų, pirmiausia skambinau į pajūrį savo mamai ir sesei. Jos abi, žinoma, sutiko pabūti su vaikais. Paskutinį kartą dviese su vyru keliavome prieš 3 metus, pabūti kartu tikrai ir norėjosi, ir reikėjo. O dar į Dubajų... Tad daug svarstymų nebuvo.

Tačiau aš atsiskyrimą su vaikais išgyvenu sunkiai. Aš ta mama, kuriai sąžinę graužia, skauda širdį, neapleidžia kaltės jausmas. Atrodo, džiaugiesi tuo laisvu laiku, įspūdžiais, bet vistiek galvoji, ką jie veikia, kaip jaučiasi.

O išvykstant reikėjo nemažai ką paruošti. Drabužius kiekvienai dienai, visą grafiką palikti, taip, kad mamai būtų lengviau. Bet viskas įmanoma, o skirti laiko sau ir pailsėti vienareikšmiškai reikia“, – įsitikinusi A. Maslobojeva.

Neseniai iš atostogų grįžusi pora iškart kibo į savo darbus bei užduotis, tačiau laiką Dubajuje prisimena kaip geriausią nuotykį.

„Dabar gyvename saulėtomis nuotaikomis, jausmas keistas – atrodo, greitai grįšim ten. Lyg kažką būtume palikę. O mano vyras iškart po skrydžio namo krovėsi kitą lagaminą ir paryčiaus išskrido į sporto stovyklą Serbijoje.

Kol kas kitos kelionės neplanuojame, nes artėja motyvacinių, sporto renginių ciklas, kurį rengiame kartu su Sergejumi. Turime daug tikslų ir planų, kuriuos reikia išpildyti“, – šypsojosi moteris.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.