Kaip „Delfi“ patikino Alytaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato vedėja Kristina Janulevičienė, naktį iš gruodžio 29 d. į 30 d., 0:14 val., policija sulaukė pranešimo, kad vienoje Druskininkų gatvėje kilo neramumų. Pranešta, kad 1989 m. gimimo vyras sumušė tų pačių metų gimimo vyrą.

L. Vaisieta įvykio vietoje buvo visiškai blaivas, tuo tarpu nukentėjusiajam nustatytas vidutinis girtumas.

Įtariamasis sudavė keletą smūgių nukentėjusiajam. Jis, kaip teigė, galimai trumpam buvo praradęs sąmonę, jam buvo išmušti du dantys.

Nukentėjusysis parašė pareiškimą, kaltindamas tariamą užpuoliką.

Pradėtas ikiteisminis tyrimas.

„Delfi“ susisiekus su I. Burlinskaite paaiškėjo, kad ji taip pat parašė pareiškimą policijai, kadangi tai ji grįžusi namo po fotosesijos buvo užpulta. Negalėdama apsiginti, Indrė pasikvietė savo vyrą į pagalbą.

Taip pat paaiškėjo, kad užpuolikas - galimai Druskininkų pasienio užkardoje dirbantis asmuo.

„Tokios patirties nelinkėčiau niekam. Trečiadienio naktį, grįždama iš fotosesijos Vilniuje prie savo namų buvau užpulta.

Grįžau į namus, pastačiau automobilį. Išlipus iš jo man einant link laiptinės durų buvau užpulta. Mane užpuolęs asmuo, kaip vėliau pažinau, yra kaimynystėje gyvenantis Š. T.

Jis buvo neadekvatus ir akivaizdžiai apsvaigęs. Jei ne mano vyras, kuris operatyviai sureagavo ir atskubėjo manęs ginti, nežinia, kaip viskas būtų pasibaigę.

Š. T. tai ne pirmas išpuolis prieš moterį. Ne taip seniai jam buvo pateikti kaltinimai už moters sužalojimą naktiniame klube.

Ant mano rankos yra užfiksuotos mėlynės. Dėl šio įvykio parašiau pareiškimą. Policija sprendžia dėl ikiteisminio įvykio pradėjimo.

Valstybės tarnybose neturėtų likti tokių „susitepusių“ ir pavojingų žmonių.

Tikiuosi, atitinkamos institucijos priims tinkamus sprendimus ir padarys išvadas“, – komentavo I. Burlinskaitė.

Įvykus ekspertizei, anot Indrės, ant jos rankos buvo užfiksuotos mėlynės.

„Delfi“ primena, kad rugsėjo 17-ąją Indrė ir Liudas prisiekė amžiną meilę Druskininkų Švč. Mergelės Marijos Škaplierinės bažnyčioje.

Indrė jau kurį laiką gyvena Liudo gimtajame Druskininkų mieste, į kurį įleido šaknis – čia jie kuria šeimą.

Lapkričio pabaigoje pora grįžo iš medaus mėnesio Mauricijuje. Atostogos truko apie savaitę.

„Norėjome labiau ramaus poilsio, pogulio ramioje vietoje po saule, gero klimato, jaukaus viešbučio ir kažkiek laiko – šalies pažinimui. Na, taip ir buvo. Ekskursijoms skyrėme tris dienas.

Kadangi Lietuvoje Liudas labai mėgsta žvejoti, tai šį pomėgį jam norėjosi išbandyti ir ten, Indijos vandenyne. Į žvejybą plaukėme su dar viena lietuvių porele, su kuria susipažinome. Laimikio nepagavome, bet buvome pilni įspūdžių. Pavyzdžiui, plauki vandenynu, o šalia nardo vėžlys. Nepatirti nuotykiai!“ – „Delfi“ pasakojo Indrė.