Apie nuviliančią patirtį parduotuvėje atlikėjas ir muzikos kūrėjas prabilo savo socialiniame tinkle:

„Ikea“ aukos...

Niekad negalvojau, kad tokia nesąmonė galima, ar iš viso įmanoma.

Mes užėjom į „Ikea“. Girliandų ieškojom. Kartu su Adomu ir Joana, nes juk reikia tinkamą girliandą išsirinkti.

Paėjom kelias dešimt žingsnių ir Joanai pasidarė silpna... Sako man ji – „Tėti, galvytę skauda, noriu į lauką, čia oro nėra“. Aš ją ant rankų ir link išėjimo. Ir čia prasideda skandinaviškas rūpestis šeima ir vaikais.

Nėra išėjimo. Norint pasiekti lauką – turi pereiti per visą „Ikea“. O tai geras kilometras. Vaikas mano verkia. Aš prieinu prie darbuotojų ir prašau pagalbos. Darbuotojai sako, kad išeiti galiu tik padaręs visą ratą. Paaiškinu situaciją, sako, nieko padėti negali. Pasiūlė kreiptis į vaikų kampelį.

Aš kaipmat į vaikų kampelį. Sakau, kad vaikas negerai jaučiasi, gal gali mus išleisti. Juk išėjimas į lauką tiesiai prieš vaikų kampelį. Man atsako:

– Tikrai ne, norit išeiti – eikite ratu. Per visą „Ikea“. Jei vaikui bloga, galim iškvieti greitąją. Kitu atveju – eikit patys.

– Mums tiesiog reikia gryno oro, vaikui silpna, išleiskite, – prašau aš.

– Neišleisim, eikit ratu. Negalim išleisti, – kartoja vaikų kampelio vedėja. Nesvarbu, kad praėjimas yra čia. Išeiti galite tik apėję visą ratą.

– Gal galit ką nors pakviesti, kas padėtų išspręsti situaciją? Gal galima kur kitur kirsti, kad neiti viso kilometro?

– Negalim praleisti. Eikit ratu. Arba greitoji.

Tai aš ant rankų savo damą ir ratu per visą „Ikea“...

Kažkaip taip. Vėliau pakalbėjau su „Ikea“ pamainos viršininke. Išgirdau tą pačią istoriją – „Jei vaikui bloga, galim iškviesti greitąją, kitu atveju – privalote eiti ratu. Kitų variantų nėra“.

„Ikea“, kodėl ir kada jūs tokiais tapote?

Susirūpinęs tėtis su verkiančiu vaiku ant rankų prašo pagalbos, o jūs – „eikit ratu“, – apmaudo neslėpė muzikantas.

Sureagavo ir „Ikea“ atstovai

„Delfi“ dėl šios situacijos susisiekė ir su „Ikea“ atstovais.

„Nuoširdžiai apgailestaujame ir atsiprašome dėl įvykusios situacijos. Pagal vidines taisykles, esant poreikiui dėl lankytojų sveikatos ar kitos nenumatytos situacijos, visada panaudojami tarnybiniai išėjimai, per kuriuos išeiti į lauką galima artimesniu keliu. Taip pat turime specialiai apmokytą ir padėti visada pasirengusią darbuotojų komandą, gebančią suteikia pirmąją medicininę pagalbą. Ji buvo pasiūlyta ir šiuo atveju.

Aiškinamės situaciją ir imsimės visų priemonių, kad tai nepasikartotų. Dar kartą apgailestaujame ir atsiprašome“, – komentavo Renata Dantė, „Ikea“ korporatyvinės komunikacijos vadovė Baltijos šalims.