Šie asmenys prie durų pasitinkantiems apsaugos darbuotojams yra raginami pateikti dokumentus, kurie po tyrimų yra sugeneruojami asmeninėse „e-sveikatos“ paskyrose. Anot T. Rimgailos, šis sprendimas sukelia nepatogumų.

„Galimybių pasas man nepriklauso! Gavau alergologo patvirtinimą ir pažymą, kad nerekomenduojama skiepytis. Su šia pažyma testavimas nemokamas, tiesa, tik testavimo punktuose, o ne bet kurioj klinikoj.

Tačiau atlikus nemokamą testą, galimybių pasas nebus sugeneruojamas, nes tai nemokama, taigi vietoj galimybių paso, reikės parodyti, kad tyrimas atliktas ir gautas neigiamas atsakymas bei pažymą, kurioje parašyta dėl neskiepijimo.

Tai aš jau matau, kaip atėjęs į prekybcentrį ar kavinę aiškinu apsauginiam arba padavėjai, ką aš čia turiu vietoj galimybių paso!!!

Nu f**k you Jūs ten valdžios kabinetuose!!! Jei sugalvojat kažką, būkit malonūs padarykite tai iki galo ir būtų malonu, jei apie tai normaliai informuotumėte!!! P.S.: testas galioja 48h (beje, jei vykčiau į užsienį, ten galiotų 72h), bet, va, bėda, kad atsakymas ateina tik po paros!!!“ – piktinosi T. Rimgaila.

„Delfi“ atsakymo pasiteiravo sveikatos apsaugos ministerijos atstovės žiniasklaidai Aistės Šukstos.

„Šalies viduje veikloms ir paslaugoms gauti, kai prašomas galimybių pasas, kaip žinia, tinka ne tik pats galimybių pasas, bet ir kiti atitinkami dokumentai, įrodantys vakcinavimo ar persirgimo COVID-19 liga faktą arba atliktą PGR tyrimą. Šiuo konkrečiu atveju, nemokamas PGR tyrimas nesugeneruoja galimybių paso, tačiau „e-sveikata“ paskyroje yra sugeneruojama pažyma apie atliktą tyrimą ir ja galima naudotis paslaugoms ir veikloms gauti“, – kalbėjo SAM komunikacijos atstovė Aistė Šuksta.

Pasiteiravus, ar įvairių įstaigų darbuotojai, tikrinantys į tam tikras erdves patenkančių klientų galimybių pasus, yra pakankamai gerai informuoti apie asmenis, kurie gali pateikti tik PGR tyrimų rezultatus, buvo atsakyta, esą jų patogumas yra užtikrintas.

„Kartu su verslų asociacijomis aptarėme įvairiausius modelius. Visi yra ne tik informuoti, bet ir dalyvavę diskusijoje, kurioje buvo nuspręsta, jog toks sprendimas būtų tinkamiausias.

Suprantama, kad vieno patogaus metodo nėra, tačiau mes ieškojome ir priėmėme būtent tokį sprendimą. Turime sudaryti galimybę kuo daugiau saugių aplinkai žmonių naudotis veiklomis ir paslaugomis, net jeigu vienos formos dokumento ir nėra galimybės turėti“, – patikino A. Šuksta.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (239)