Poros atostogos neapsiėjo be nuotykių, kurie juodu užklupo jau Vilniaus oro uoste. Dėl COVID-19 tvarkos neatitinkančių reikalavimų Monika ir Dovydas nebuvo įleisti į lėktuvą. Plačiau apie tai galite skaityti paspaudę čia. Laimei, nesklandumai netrukus išgaravo – pora greitai susirado kitą skrydį ir sėkmingai pasiekė Bodrumą.

„Atostogos yra labai lauktos, nes abu be proto mėgstame keliauti ir pastaruosius pusantrų metų keliavome tik Lietuvos viduje. Tai – pirma mūsų kelionė į užsienį kartu.

Kadangi abu mėgstame aktyvias atostogas, pažintines keliones, tai vien gulėti viešbutyje ant gulto nėra mūsų svajonių poilsis – per šias atostogas, nors ir važiuojame į milžinišką viešbutį, vis tiek planuojame pamatyti patį Bodrumą ir susirasti veiklų“, – pasakojo pora.

Dėl kelionės pradžioje ištikusių nesklandumų Turkijos kurortą Monika ir Dovydas pasiekė vėlai, gerokai po vidurnakčio, tačiau net ir vakare pora nusistebėjo savo prabangaus viešbučio teritorija ir teikiamomis paslaugomis. Pasirinktas 5 žvaigždučių viešbutis išskiria savo didele teritorija, aukšto lygio aptarnavimu, daugybe barų ir kavinių. Ši vieta, pasak ten buvusių turistų, skirta net ir labai išrankiam klientui.

Monikos Marijos ir Dovydo Laukio atostogos Bodrume

Po išvarginusios kelionės pora buvo palydėta į savo erdvų kambarį su pasakišku vaizdu į jūrą. Specialiame kelionės dienoraštyje, kuriuo keliautojai išskirtinai dalijasi su Delfi, sutuoktiniai aprodė ir savo numerį, o išaušus rytui trumpai papasakojo pirmuosius įspūdžius.

„Ką pirmiausiai padarėme atsibudę, tai apsidairėme po savo viešbutį dienos šviesoje. Taip pat išsiklausinėjome žmonių, ką čia galima nuveikti, kitaip tariant, susirinkome geriausių vietų rekomendacijas. Domėjomės ir patys, ieškojome informacijos internete, skaitėme kitų turistų atsiliepimus.

Pirma diena buvo įžanginė. Pasivaikščioję po apylinkes nuėjome į rekomenduotą restoraną. Išbandėme meksikietišką virtuvę. Mums atnešė lėkštes tiesiai iš krosnies. Maistas čia labai skanus, kokybiškas. Buvome labai nustebinti maisto sistema, kad atėjus į restoraną tu užsisakai, ko nori ir kiek nori. Man tai naujiena, nes aš dar niekada nesu buvusi viešbutyje su „viskas įskaičiuota“ paketu“, – pasakojo Monika Marija.

Pora pastebėjo, kad užsisakyti maistą iš meniu, o ne rinktis jį prie švediško stalo, buvo daug malonesnė patirtis. Daugelis turistų papietauti ar pavakarieniauti atvyksta pasipuošę, taip pat tokia maitinimo sistema sutaupo daug neretai viešbučiuose iššvaistomo maisto.

„Kai prie tavęs ateina padavėjas, tu užsisakysi kukliau, neperlenksi lazdos, skirtingai nei tuose viešbučiuose, kur tu gali pats rinktis maistą ir pats jį dėtis į lėkštes, kuriose viskas vos ne virsta per kraštus. Be to, pandeminiu laikotarpiu viešbučiai sugriežtino saugumo reikalavimus, tad daugelyje maitinimo įstaigų pats maisto nebeįsidėsi, tą už tave padaro aptarnaujantis personalas. Tad net ir šis pokytis, pasak vietinių, sutaupo begalę maisto“, – pastebėjo pašnekovai.

Po vakarienės ir trumpai susipažinus su viešbučio teritorija, siekiančia net 110 000 kv. metrų, pora mėgavosi gyvo garso koncertu.

„Esame apsistoję bene geriausiame viešbutyje visoje pakrantėje. Viešbutis nėra tik vienas paprastas pastatas, tai tarsi atskiras miestelis, kuriame yra SPA, fitneso centrai, baseinai, grožio salonai, kavinės ir pan.“ – pasakojo Monika Marija.

Minimą viešbutį, esantį ant jūros kranto, iš viso sudaro devyni pastatai. Vienas iš jo išskirtinumų – a la carte tipo restoranai, kurie porai jau spėjo palikti puikų įspūdį, kadangi turistai gali susipažinti su skirtingomis pasaulio šalių virtuvėmis: turkiška, itališka, azijietiška, meksikietiška ir t.t.

Pora išdavė, kad jų atostogos – išties prabangios. Viena naktis pasirinktame viešbutyje įprastai atsieina apie 700 eurų, o visas poilsis su jau iš anksto užsakytomis paslaugomis, maitinimu ir pramogomis sudaro apie 8 tūkst. sumą.

Monika Marija

Tiesa, pasiūlymo vykti į šį Turkijos kurortą sutuoktiniai sulaukė netikėtai, tad ir smulkiai susiplanuoti savo atostogų grafiko jie nespėjo. Visgi jau per pirmąją dieną jiedu spėjo nemažai patirti.

„Labai smagu, kad gavome galimybę išvykti. Tačiau šis pasiūlymas mus pasiekė labai greitai ir netikėtai, ši kelionė įvyko ekspromtu, tad pilnai jai pasiruošti mes nespėjome. Tai yra pirmoji tokia kelionė, į kurią mes leidžiamės taip nieko nesusiplanavę, nepasitikrinę, neišmokę kalbos. Žinome tik vieną žodį – marhaba, kuris reiškia sveiki arba labas. Atvykome čia, o mes net nespėjome bent šiek tiek susipažinti su čia esančia kultūra, nežinome, kas mums yra leidžiama, priimtina.

Matome, kad esame apsistoję tikrai aukšto lygio viešbutyje, premium klasės. Čia yra labai daug paslaugų, zonų, dalis iš jų yra papildomai apmokamos, tad iki šiol aiškinamės, ar mes galime ten patekti, ar tai įeina į mūsų kelialapį. Esame kol kas šiek tiek pasimetę, dar bandome susigaudyti, bet mums viskas čia tikrai labai patinka.

Vien jau viešbutyje yra daug ką pamatyti ir nuveikti. Visas kompleksas yra labai didelis. Restoranų čia yra bent 10, kiekvienas jų siūlo vis skirtingą meniu. Girdėjome, kad jeigu nesame ragavę, patartina išbandyti Viduržemio jūros virtuvę, kurioje gausu jūros gėrybių“, – pasakojo scenos atlikėjai.

Bodrume pora vieši pirmą kartą. Kelionės akimirkomis jiedu dalijasi ne tik savo socialiniuose tinkluose, bet ir išskirtinai Delfi portale. Turas po lietuvių pamėgtą kurortą nušviečiamas Monikos Marijos ir Dovydo akimis. Pora dalijasi nuotaikingais dienoraščiais, kuriuose – pasakojimai, nuotraukos ir vaizdo įrašai tiesiai iš šiltojo Bodrumo.

Dar daugiau spalvingų Monikos Marijos ir Dovydo nuotykių Turkijoje – jau netrukus Delfi portale!

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.