Kadangi savaitgalį kalbos apie „Burger King“ restorano atidarymą Vilniuje netyla, Delfi sulaukė ir „Tallink Grupp“ pozicijos bei paaiškinimo į porą kilusių klausimų.

Komentuoja Katri Link, Komunikacijos vadovė, AS „Tallink Grupp“:

„Suprantame, kad pandemijos laikotarpiu mūsų „Burger King“ restorano atidarymas sukėlė prieštaringas reakcijas ir sulaukė lankytojų antplūdžio, kuris buvo netikėtai didelis. Norime pabrėžti, kad žmonių saugumo ir sveikatos išlaikymas dabar yra svarbiausias dalykas, todėl primygtinai kviečiame klientus maistą užsisakyti į namus ir nevykti prie restorano jo išsinešti patiems.

Tiesa, kad atidarydami restoraną dirbame su influenceriais, tačiau jiems buvome aiškiai nurodę, kad žmonių atvykti prie restorano nekviestų – reklamuoti prašėme tik galimybę maistą užsisakyti į namus. Apgailestaujame, kad viešojoje erdvėje atsirado kitoks paraginimas.

Taip pat priduriame, kad prekybos centro „Akropolis“ apsauga jau rūpinasi lankytojų saugumu prie restorano, užtikrindami, kad žmonės ten nesibūriuoja ir laikosi reikalingo atstumo. Tačiau dar kartą kviečiame visus, norinčius paragauti „Burger King“ maisto, jį užsisakyti pristatymui į namus, o ne vykti atsiimti patiems.

Nors, dėl didelės užsakymų gausos, jų priėmimas programėlėse „Wolt“ ir „Bolt Food“ gali užtrukti, norime priminti, kad restoranas niekur nedings. Taigi, jei užsisakyti šiuo momentu ir nepavyksta, „Burger King“ maisto paragauti bus galima rytoj ar bet kurią kitą dieną.

Prašome visų būti atsakingais ir iš anksto dėkojame už kantrybę.“

Daugiau apie kilusį visuomenės pasipiktinimą influencerių reklama skaitykite paspaudę čia.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (239)