Visuomenę papiktino influencerių reklama

Pasipiktinimas labiausiai matyti socialinėje erdvėje, kur buvo patalpintos influencerių reklaminio tipo žinutės ir vaizdo įrašai. Ne vienas internautas, išvydęs raginimą apsilankyti restorane karantino metu neslėpė emocijų.

„Nėra ką pridurti, tiesiog, varykit paragauti“, – instagrame savo 164 tūkst. sekėjų armijai skelbė dainininkė Iglė Bernotaitytė.

Influencerių "Burger King" reklama papiktino internautus

Nors atlikėja nepamiršo paminėti, kad šis jos įrašas yra reklama, šių dienų kontekste jos išpildymas užkliuvo ne vienam.

„Igle, tiesiog klausimas: ar manai, kad yra teisinga raginti žmones būriuotis? Cituoju: „varykit paragauti“. <...> Turintys smegenų nereaguos, bet, deja, kaip matome, dauguma žmonių – besmegeniai, o tokius skatinti nėra labai gerai. Suprantu, esi influencerė, bet... per daug jau. Geros dienos, raginu ir pačią mažiau be reikalo gastroliuoti!“ – po dainininkės reklama brūkštelėjo vienas internautas.

Jam antino ir kiti: „Ar viskas gerai raginti žmones varyti ragauti į „Akropolį“, kai tokie užsikrėtimų skaičiai?“.

„Kaip jaustis gydytojams po tokios reklamos?“ – komentaruose svarstė trečias.

Ne ką mažiau kritikos internete sulaukė ir Karolina Meschino. Bene daugiausiai sekėjų Lietuvoje turinti mergina instagrame paviešino susidariusias žmonių eiles prie naujojo restorano.

„Jūs pasižiūrėkite, va, neseniai atsidarė“, – filmuodama nusidriekusią žmonių eilę prekybos centre komentavo ji.

Influencerių "Burger King" reklama papiktino internautus

Kiek vėliau Karolina savo įrašą papildė: „Galiu pasakyti, kad tikrai kvailai pasijaučiau galvodama, kad nebus žmonių „Akropolyje“, eidama į „Burger King“. Skatinu jus jį ragauti užsisakant, o ne einant gyvai“.

Dar po kelių akimirkų K. Meschino suprato padariusi didelę klaidą, todėl savo 347 tūkst. sekėjų prisipažino klydusi.

„Labai norėčiau nuoširdžiai su jumis pasikalbėti. Jaučiuosi tikrai susimovusi. Tikrai kvailai jaučiuosi dėl to, kad važiavau į „Akropolį“, nes nepavyko užsisakyti per „Wolt“. Kad aš nežinojau, kad bus eilės ir kad bus tiek žmonių – tai tikrai ne pasiteisinimas. Aš vos atvykus į vietą išsigandau ir po to nuėjau sėdėti į automobilį, nes man pačiai buvo nejauku. Aš tikrai neskatinu fiziškai eiti į tokias viešas vietas ir valgyti tų burgerių. Tiesiog, sakau, kvailai jaučiuosi, nesitikėjau, kad taip vėlai vakare bus tiek daug žmonių. Nufilmavau. Galėčiau dabar laisvai viską ištrinti ir apsimesti lyg nieko nenutiko, bet nenoriu meluoti ir kažko vaidinti.

Aš suprantu, kad dabar yra labai jautrus laikotarpis mums visiems. Ir kad mes, žmonės, turintys daug sekėjų, turėtume būti pavyzdys, tuomet tokia reklama kertasi su realybe. Sakau, jeigu būčiau žinojusi situaciją, gyvenime nebūčiau važiavusi ten, visko filmavusi ir pan. Tai tiek norėjau pasisakyti, nes blogai jaučiuosi. Ypač kai anksčiau šnekėjau, kad reiktų tikrai sugriežtinti karantiną, tai aš vis dar laikausi šios pozicijos.

Žinau, kad labai daug žmonių laukia, kad aš suklupčiau, kad man parašytų, užsipultų, mane įžeistų ar kitaip man pakenktų. Bet šiaip pagalvojus, kad dabar yra kaskart 3000 atvejų per parą ir daug mirčių... Reiškia yra tikrai problema tarp žmonių ir karantino nesilaikymo. Tad siūlau žiūrėti, rašyti ir pergyventi dėl savo draugų, artimųjų ir šeimos bei jiems patarti, bandyti juos apsaugoti, kad jiems viskas būtų gerai“, – instagrame kalbėjo K. Meschino.

Netinkama reklama šių dienų kontekste sulaukė ir žinomų žmonių pasmerkimo. Nebūtino kontaktavimo skatino vengti Audrius Bružas, Algirdas Gataveckas, Saulius Baniulis, Neringa Rekašiūtė ir daugelis kitų.

Po kilusio ažiotažo savo atsakymą pateikė ir minimas restoranas. „Burger King“ atstovai tikina aiškiai nurodę jokiu būdu žmonių neskatinti atvykti į maitinimo įstaigą, o maistą užsisakyti į namus.

„Tiesa, kad atidarydami restoraną dirbame su influenceriais, tačiau jiems buvome aiškiai nurodę, kad žmonių atvykti prie restorano nekviestų – reklamuoti prašėme tik galimybę maistą užsisakyti į namus. Apgailestaujame, kad viešojoje erdvėje atsirado kitoks paraginimas“, – teigiama išplatintame komentare.

Visą įmonės atstovo poziciją skaitykite paspaudę čia.

Tikino, kad pasirūpins klientų saugumu

Delfi primena, kad prieš atidarymą žiniasklaidai išplatintame pranešime buvo skelbiama, kad dėl koronaviruso pandemijos ir nacionalinių apribojimų viešosioms erdvėms, maistą kol kas bus galima tik išsinešti arba užsisakyti į namus.

„Nepaisant daugybės mūsų kelyje iškilusių kliūčių, džiaugiamės pagaliau galėdami Lietuvos greitojo maisto rinkai ir gerbėjams pristatyti gardųjį „Burger King“ meniu“, – cituojama Katre Kõvask, „Tallink Grupp“ maisto ir gėrimų skyriaus vadovė.

K. Kõvask patikino, kad užsukus atsiimti maisto į restoraną, profesionalūs jo darbuotojai užtikrins visapusišką klientų saugumą.

„Mes labai rimtai žiūrime į savo klientų sveikatos saugą, kuria kruopštūs restorano darbuotojai pasirūpins dažnai valant ir dezinfekuojant patalpas, išlaikant saugų atstumą, dėvint apsaugines veido kaukes ir daug daugiau. Dabar esame pasiruošę šiltai ir rūpestingai priimti užsakymus išsinešančius lankytojus, o pandemijai pagaliau aprimus, skaniu maistu su šeima ar draugais bus galima įprastai mėgautis ir pačiame restorane“, – sakė K. Kõvask.

Akropolis Group“ komunikacijos skyriaus vadovas Dominykas Mertinas taip pat primena prekybos centro lankytojams laikytis saugumo reikalavimų.

„Žinau ir suprantu, kad daugelis žmonių dabar norės paragauti „Burger King“ maisto, tačiau labai prašome visų elgtis atsakingai. Šiuo metu ypač didelį dėmesį skiriame savo klientų ir darbuotojų saugumui, todėl kviečiame lankytis prekybos centre tik esant būtinybei ir gerbti saugumo reikalavimus“, – supratimo prašė D. Mertinas.

Apie „Burger King“

Naujojo restorano Vilniuje atidarymas sukūrė apie 25 darbo vietas.

Tai yra antras už Estijos ribų ir aštuntas Baltijos šalyse „Tallink Grupp“ šiemet atidarytas šio pasaulinio prekės ženklo restoranas.

1954 metais įkurtas „Burger King“ prekės ženklas yra antras didžiausias mėsainiais prekiaujantis greitojo maisto restoranų tinklas pasaulyje.

Populiariojo „Whopper“ mėsainio kūrėjai „Burger King“ valdo daugiau nei 18 800 restoranų daugiau nei 100-te šalių.

Beveik visi „Burger King“ restoranai priklauso ir yra valdomi nepriklausomų franšizių operatorių, kurių dauguma yra dešimtmečius veikiantys šeimos verslai.

Žmonės prie prekybos centrų:

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (337)