Dažniausiai prašo neperlenkti lazdos

Stand-up komedijos žanro atlikėjas džiaugiasi, kad už Atlanto kilusi mada komikus kviesti ne tik pramoginių švenčių vesti, bet ir patikėti rimtų renginių scenarijus, jau populiarėja ir Lietuvoje. Vis tik dažniausiai tenka išklausyti papildomą organizatorių prašymą.

„Dažnai renginių organizatoriai bijo, kad galime kažką leptelėti, juk būdami scenoje mes, komikai, stengiamės nevaržyti savęs. Tad prašymą neperlenkti lazdos girdime labai dažnai“, – pranešime spaudai šypsosi M. Bartuševičius.

Anot jo, pasirinkus renginio vedėją komiką, pats renginys tampa ne tiek oficialus. Atsiranda daugiau natūralumo, komiškų situacijų, padedančių publikai atsipalaiduoti.

Komikai – improvizacijų meistrai

Vesdamas renginį, M. Bartuševičius stengiasi į situaciją žvelgti komiko akimis, apšildyti auditoriją humoru. Todėl tik renginio organizatoriams suteikus progą improvizuoti, jis nevengia juokelį pritaikyti renginio aplinkybėms. Tačiau dar labiau komikas atsiskleidžia įvykus nenumatytiems trikdžiams.

„Iškilus techniniams nesklandumams atsiskleidžia komiko kaip vedėjo stipriosios pusės: tik reikalams pakrypus ne pagal scenarijų, dar labiau gali sublizgėti jo humoro jausmas“, – įsitikinęs M. Bartuševičius.

Pašnekovas prisimena vieną rimtą renginį, kurio metu reikėjo staiga užimti ne pagal scenarijų atsiradusias laisvas minutes. Renginį teko gelbėti su savo programa. „Tai buvo vakaro vinis“, – iki šiol prisimena stand-up comedy atstovas bei priduria, kad kartais pati publika nori aštresnių juokelių, nukrypimo nuo griežto scenarijaus ar įvardinti „dramblį kambaryje“.

Karantinas negąsdina

Pirmojo karantino metu sustabdžius gyvus pasirodymus, standup‘eris savo fokusą nukreipė į internetinės reklamos kūrimą bei jos integraciją savo Youtube kanale.

„Supratau, kad norint uždirbti, reikia kuo daugiau turinio kurti internete, tad atgaivinau savo Youtube kanalą. Pagal įmonių užsakymus kuriu reklaminius filmukus, parodau jų produktą įdomiai, su humoru. Juk žmonėms pabodo tas nušlifuotas televizinis variantas, kur visi baltomis šypsenomis, visi yra modeliai. Žmonės pasiilgo natūralumo ir juokingumo“, – pasakoja garsus komikas.

Jo teigimu, vis daugiau užsakovų atranda internetą, nori kažko neįprasto, nori laužyti standartus. Tad ir naujasis karantinas jo negąsdina, jau kuria naujus reklamų planus. Ši sritis M. Bartuševičiui nėra nauja – baigęs Verslo informacijos vadybos studijas, nuolat gilina savo žinias.

„Džiaugiuosi, kad būsiu ne tik „Full Digital“ konferencijos vedėju, tačiau ir nemokamai įleistu žiūrovu“, – šmaikštauja pašnekovas.

Savo patirtimi šioje konferencijoje dalinsis „Havas“ grupės tyrimų skyriaus vadovė Maria Garrido, LRT generalinė direktorė Monika Garbačiauskaitė-Budrienė, videoblogeris Skirmantas Malinauskas, žurnalistas ir keliautojas Orijus Gasanovas, „SOMA agency“ ir „Havas Creative Vilnius“ vadovas Arijus Žakas, SEB banko marketingo vadovas Liudas Rimkus, Influenceriai.lt vadovė Laura Aleksandravičė bei daugybė kitų aukščiausio lygio pranešėjų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)