Moteris neslėpė, jog dauguma grožio paslaugų užsakymų, kurie jos vardo salone buvo suplanuoti šiems metams, nusikėlė į 2021-uosius.

„2021-iems metams jau turime apie 30 proc užsakymų, atkeltų iš 2020-ųjų metų. Tiems klientams paslaugos nepabrangs, bet aš jau kalbu su renginių organizatoriais, kadangi grožio sfera apima viską. Mums reikia papuošti nuotaką ir taip toliau, tad viskas sukasi aplink, – sakė Kristina. – Tie žmonės, kurie norės savo šventę turėti 2021 metais, jie jau susiduria su vietos, laiko ir užimtumo problema. Pavyzdžiui, jeigu atlikėjas jau turi koncertą, o į tą dieną nori įterpti dar vieną, visa kainodara išauga. Jeigu mano klientė nori konkrečią dieną ištekėti, o pas mane jau yra užimta, tai reiškia, kad aš galbūt pradėsiu darbą nuo penkių ryto, mano kaštai, kaip vizažistės, jau yra išaugę.“

K. Ivanova neslėpė, jog dažniausiai klientus atsirenka – dirba su nuolatiniai, patikimais žmonėmis, kurie niekada neateina sloguojantys ar peršalę. Su nemalonumais moteriai teko susidurti praėjusią vasarą, kuomet pasigražinti į saloną užsuko ką tik iš lėktuvo išlipę tautiečiai.

„Įsivaizduokime, kad grožio sektorius turi labai didelį srautą vasarą. <...> Nuo balandžio iki rugsėjo pabaigos yra švenčių sezonas. O šie metai buvo labai chaotiški. Skambina mano nuolatinė klientė, ir sako – aš išteku! Man reikia makiažo šį šeštadienį. Gauna datą, o juk reikia visko – suknelės, vietos, – pasakojo K. Ivanova. – Vasaros metu esame užpildyti lietuviais, gyvenančiais svetur. Jie atvyksta į Lietuvą išleisti pinigėlių – pasigražinti, aplankyti giminaičius, pabūti. Stengiamės tuos srautus labai riboti. Tuo metu stengiamės dirbti tik su patikimais, nuolatiniais klientais, kad nebūtų didelės rizikos iš to kliento, kurio nepažįstame, pusės. <...> Tą dieną buvo du įvykiai, kai mūsų nauji klientai, išlipę iš lėktuvo, atvažiuoja tiesiai kirpimui – be jokio testo, be nieko. <...> Supratome, kad reikia kažkaip apsisaugoti. Tokių niuansų buvo.“

Kadangi šiais metais šventės buvo švenčiamos gerokai rečiau, kitais metais, pasak Kristinos, išaugs ne tik paslaugų paklausa, bet ir kainos.

„Kadangi daug bendrauju su įvairių sričių atstovais, mes pakalbam, kad greičiausiai ta tendencija tikrai bus. Lygiai taip pat brangs nuoma, patarnavimai, maistas ir visa kita. Man pačiai reikėjo užsisakyti tortą, buvo Kristupo gimtadienis. Konditerė man sako: Kristina, jei atvirai, nežinau, ką reikės daryti kitais metais, gal reikės dvigubinti pajėgas“, – šyptelėjo grožio saloną įkūrusi Kristina.

Vienas naktis – tiek moteriai truko sugalvoti, ką, užsidarius salonui, reikės daryti toliau. Tiesa, K. Ivanova ne tik nenuleido rankų, bet ir neturėjo laiko atsipūsti – darbų buvo apstu.

„Viskas įvyko penktadienį, kai supratau, kad jau pirmadienį neatsidarysim. Užrakinau salono duris ir supratau, kad reikia eiti namo pagalvoti. Per naktį sugalvojau planą. Grįžau šeštadienį į saloną pasiėmusi visus tuščius lagaminus, kurie buvo namuose. Ir iš salono surinkau viską, ką galima parduoti – palikau tuščią saloną. Paėmiau šampūnus, kaukes, veido priežiūros priemones, prietaisus, nagų lakus, stipriklius, dildes. Aš per naktį sugalvojau, kad galiu panaudoti savo sekėjų platformą. <...> Supratau, kad sėdėsim namuose ir mums reikės ir galvas plauti, ir nuo nagų nusiimti gelinį laką. Klientams reikės paslaugos. Todėl stengiausi sudėti kosmetikos rinkinius, kuriuos klientai galės užsisakyti ir juos gauti per kurjerį, nuotoliniu būdu“, – sakė laidos „Aš Ikona“ pašnekovė.

Neliko nepaliesta ir karantino metu itin aktuali tema apie nelegaliai veikiančius grožio salonus ar paslaugas, atliekamas namuose. Pasak Kristinos, ši problema tuo metu buvo iškelta į paviršių, tačiau gyvavo jau seniai.

„Per karantiną visuomenė pradėjo apie tai kalbėti. Atsakingas žmogus ten tikrai neis per karantiną nei dažytis nagų, nei tvarkytis plaukų. <…> Jau 10 metų esu šioje sferoje. Labai glaudžiai bendradarbiaujame su NVSC. Kiek įmanoma keliame šią problemą. Nelegalūs salonai teikia paslaugas be higienos pasų, ten yra juodi pinigai“, – pasakojo K. Ivanova.