Žinią apie „supančiotą“ svajonių jaunikį socialiniuose tinkluose pirmiausiai pranešė pati D. Sabonio mylimoji, kuri yra keleriais metais vyresnė už krepšininką.

Kiek vėliau sužadėtuvių akimirkomis pasidalino ir D. Sabonis, garsus krepšininkas teigė esantis laimingiausias žmogus pasaulyje.

Anksčiau Sh. Rosen buvo „Lakers“ komandos šokėja, šiuo metu ji yra įkūrusi šokių mokyklą.

Dar visai neseniai pora stebino internautus karantino metu kuriamais šokių vaizdo įrašais. Tarp jaunimo išpopuliarėjusi vaizdo įrašų dalijimosi programėlė „TikTok“ Domantui Saboniui ir jo širdies draugei tapo puikia proga pademonstruoti savo šokių judesius.

Socialiniuose tinkluose sparčiai išplito poros demonstruojamas nuotaikingas šokis. Gerbėjai dalijosi lietuvio šmaikščiu įrašu ir tikino, kad jam puikiai sekasi ne tik krepšinio, bet ir šokių aikštelėje.

24-erių lietuvis su mylimąja šiuo metu gyvena Los Andžele. Dar gegužės mėnesį oficialiai lygos interneto svetainei jis pasakojo apie savo naują kasdienybę gyvenant Los Andžele, prie kurios pratinasi nuo kovo vidurio, kai dėl koronaviruso pandemijos buvo sustabdytas NBA sezonas.

Krepšinis.lt pateikė D. Sabonio įspūdžius apie gyvenimą be krepšinio.

Dieną, kai paskelbta apie sezono stabdymą, aš jau skridau į Los Andželą. Dabar gyvenu čia su savo mergina Shashana. Jos šeima įsikūrusi netoliese, o su savąja Lietuvoje bendrauju vaizdo skambučiais kiekvieną dieną. Norėčiau, kad ir ji būtų šalia, bet visko turėti neįmanoma. Per karantiną stengiuosi išmokti kažko naujo, užsiimti tuo, kam įprastai neužtenka laiko. Bandžiau groti gitara, žaidžiame daug stalo žaidimų. Keletą pastarųjų turėjau pats, dar krūvą pasiskolinome iš draugės tėvų.

Linksma, atrodo, kad laikas bėga pernelyg greitai. Turiu tiek veiklos, kad visai nenuobodu. Pavyzdžiui, šiandien po pusryčių valandą sportavau namuose, tuomet dviračiais numynėme iki draugės mamos namo. Ten yra bėgimo takelis, kuriuo pasinaudoju, taip pat baseinas.

Yra ir krepšinio aikštelė, tik ji – lauke. Galiu pamėtyti tik tuomet, kai geras oras. Nors vienas mano bičiulių statosi namą, kuriame aikštelė bus po stogu. Greitai važiuosiu jo aplankyti ir pasižiūrėsiu, kaip sekasi statybos. Galbūt galėsiu pradėti treniruotis ten. O kol kas vienintelis būdas palaikyti sportinę formą – bėgimas.

Bet man nepatinka bėgioti ant betono – kenkia keliams. Daug važinėjamės dviračiais, pavyzdžiui, iki draugės mamos namų reikia minti pusvalandį. Namuose dirbti su svoriais daug neišeina, bet turiu gumas, treniruojuosi su jomis. Per karantiną dažnai pasigaminame valgį. Man patinka. Kartais aptingstame ir maistą užsisakome, bet paprastai pasigaminame. Kepėme antį, ėriuką, šonkaulius, kepsnį, lazaniją... Taip pat daug pyragų.

Jaučiau, kad pirmą savaitę priaugau svorio, todėl paskui pasistengiau valgyti saikingai. Taip pat sutepėme krūvas riešutų sviesto sumuštinių, kuriuos išdalinome apylinkėse gyvenantiems benamiams. Vieną savaitę lijo be perstojo, todėl nuvežėme jiems ir palapinių bei apklotų. Socialiniams tinklams skiriu mažai laiko, „Twitter“ naudoju tik kaip laikraštį – naujienoms sužinoti. Nežiūriu ir daug televizoriaus.

Tiesa, mėgstu serialą „Pinigų namai“. Jis nufilmuotas Ispanijoje, tikrai geras. Taip pat mačiau naujausią dokumentiką apie Michaelą Jordaną – „Paskutinį šokį“. Įspūdinga. Tiek daug visokiausių dalykų gali paveikti komandą, o žmonės apie tai nieko nesužinos. Galbūt rungtynių rytą kas nors nutiko, nukreipė dėmesį kitur, o gal naktį neišsimiegojai, gal skaudą pėdą. Nuolatinė drama.

Savo paties rungtynių vaizdo įrašų kol kas nepradėjau žiūrėti. Tačiau peržiūrėjau nemažai senesių laikų mačų, taip pat ir tų, kuriuose žaidė mano tėtis (Arvydas Sabonis – Krepšinis.lt). Žmonės vis iškasa kokį nors nematytą vaizdo įrašą ir man atsiunčia. Smagu pasižiūrėti.

Tėtis buvo dar universalesnis nei įsivaizdavau. Net dabartinėje NBA, kurioje žaidėjai yra universalesni, nedaugelis sugebėtų taip rungtyniauti. Aš – ne. Tai verčia mane dar labiau pasitempti. Tėtis man visada sako: turi įvaldyti metimą iš vidutinio nuotolio, turi kelti pavojų prie trijų taškų linijos – kai tai padarysi, viskas pasikeis, būsi gerbiamas.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.