Šių metų sausio 5 dieną savo vardo grožio namų duris atvėrusi Oksana Pikul-Jasaitienė vos po kelių mėnesių turėjo jas užverti. Vis dėlto pandemija, anot žinomos moters, jos verslui netapo baisiu nuosprendžiu. Ilgiau nei mėnesį trunkantis karantinas paskatino kitą veiklą – pardavimus.

„Kai buvo paskelbtas karantinas, atradau naują nišą. Žmonės tikrai noriai perka įvairias grožio priemones. Taigi, nuo ryto iki vakaro bendraujame ir aptarnaujame klientus“, – „Delfi“ sakė pašnekovė.

Nors, sprendžiant iš įrašų socialiniuose tinkluose, daugybė žmonių registruotis pas meistrus pradėjo trečiadienį, vos sulaukę žinių apie karantino sąlygų sušvelninimą, O. Pikul sako, kad eilės pas specialistus driektis pradėjo gerokai ankščiau.

„Norinčiųjų patekti pas meistrus kuo anksčiau po karantino nutraukimo srautas – didžiulis. Nespėjame kelti ragelio. Tos eilės nusidriekė jau pakankamai ilgos, tad nusprendėme suskirstyti klientus į kelias grupes: vienus būtina aptarnauti kuo greičiau, nes jie jau sunkiai galės išlaukti dar mėnesį, o kitiems skyrėme šiek tiek vėlesnes datas.

Aišku, kol kas dar laukiame galutinio paskelbimo ir detalizavimo, kokių saugos reikalavimų privalėsime laikytis. Žinome, kad, deja, bet dar negalės startuoti kosmetologė. Aš lygiai taip pat, kaip savo srities specialistė, kaip lektorė ir makiažo specialistė, negalėsiu pradėti dirbti. Na, o kirpėjos kibs į darbus nuo kitos savaitės.

Tik dar kol kas laukiu buhalterės skambučio ir žinių, kaip privalės vykti darbas ir kokia bus jo eiga: kaip turėsime laikytis saugos reikalavimų, kada turėsime dėvėti kaukes, kada reikės dezinfekuoti, plauti, valyti ir t.t. Žinome tik tai, kiek kvadratinių metrų turi būti skirta vienam specialistui. Dėl to problemų neturėsime, nes turiu pakankamai erdvias patalpas. Taip pat yra nurodyta, kiek klientų gali būti priimta, kad nesusidarytų spūstys ir žmonės tarpusavyje turėtų kuo mažesnį kontaktą.

Nežinau, ar tai bus pakankamai saugu, bet aš pati apsidžiaugiau tokiu sprendimu, nes man pačiai verkiant reikia manikiūro“, – nusijuokė pašnekovė.

Verslo karantino laikotarpiu nenuskandino ir faktas, kad Oksana kurdama savo veiklą neėmė paskolų, o ir už patalpų nuomą jai mokėti nereikia.

„Mano situacija kiek kitokia. Aš nesu įsiskolinusi ir mano patalpos yra mano nuosavybė. Sakysite, sustojo verslas? Keli iš verslų tikrai sustojo: mano paskaitų vedimas, makiažai ir grožio salonas. Tačiau, kaip jau minėjau, liko dar viena papildoma veikla, kurią aš tikrai stipriai per mėnesį išvysčiau, tai – produktų pardavimas ir siuntimas klientams. Todėl neturiu kuo skųstis“, – komentavo žinoma moteris ir pasidžiaugė, kad jai net neteko svarstyti apie savo darbuotojų atleidimą.

Kadangi meistrai pusantro mėnesio negalėjo darbuotis, tačiau grožio paslaugų paklausa niekur nedingo, klientai baiminasi, kad gali ženkliai šoktelėti procedūrų kainos.

„Kol kas nenumatėme paslaugų brangimo. Kol kas lieka standartinės kainos. Lupikauti kol kas nesiruošiame“, – pažadėjo Oksana.

Pasidomėjus, ar šiuo laikotarpiu klientai turėtų jausti spaudimą grožio specialistams palikti arbatpinigių, Oksana prasitarė, kad ji pati niekada nepamiršta taip pagerbti meistrų darbo.

„Mes to daryti tikrai neskatinsime ir specialios dėžutės tam nestatysime. Tai yra paties kliento sprendimas – nori jis palikti arbatpinigių ar ne. Žinoma, jeigu gerbi meistro darbą arba tai, kad jis su tavimi praleido daugiau laiko ir gal net anksčiau atvyko į darbą – kodėl gi nepalikus? Asmeniškai man tai yra priimtina. Mėgstu pagerbti žmogaus pastangas, nes ir pati esu darboholikė“, – kalbėjo pašnekovė, o pasiteiravus, kiek arbatpinigių yra įprasta palikti, pati sakė pritaikanti nerašytą restoranų taisyklę: nuo išleistos sumos – dešimt procentų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (138)