Kuriam laikui aukštaūgis lietuvių krepšininkas, „Indiana Pacers“ žaidėjas, turi pamiršti krepšinį. Nepaisant to, laiko veltui sportininkas neleidžia.

Socialiniuose tinkluose sparčiai plinta D.Sabonio ir jo mylimosios šokis. Gerbėjai dalijasi lietuvio šmaikščiu įrašu ir tikina, kad jam puikiai sekasi ne tik krepšinio, bet ir šokių aikštelėje.


Delfi primena, kad daugiausia jaunimo pamėgtas socialinis tinklas „TikTok“ yra skirtas mėgėjiškiems vaizdo klipukams. Dažniausiai žmonės čia naudoja dainos motyvą, kaip foną trumpiems vaizdo įrašams kurti.

Nenuostabu, kad tam tikros dainos „TikTok“ socialiniame tinkle yra itin populiarios, o kai kurios pasauliniais hitais tapo pirmiausia būtent šioje platformoje.

Keliems labai laimingiems žmonėms „TikTok“ gali tapti labai rimta karjeros galimybe. Rinkodaros specialistai mano, kad populiariausi „TikTok‘eriai“ gali užsidirbti apie 200 tūkst. JAV dolerių už vieną įrašą, jeigu bendradarbiaus su tam tikrais prekių ženklais ir juos reklamuos.

Ekspertai iš JAV technologijų tyrimų grupės „Morning Consult“, dirbančios internetinių lošimų kompanijos „Online Casino“ užsakymu, mano, kad „TikTok“ populiarumas auga taip sparčiai, kad kai kurie nuomonės formuotojai jau kitąmet iš vieno įrašo gali užsidirbti beveik 1 mln. JAV dolerių.