Pasak atlikėjų, jų kūryba nesistengia pateisinti niekieno lūkesčių. Ji skirta tam, kad žmonės galėtų prisiliesti prie pasaulio, kurio patys pajusti dažniausiai negali dėl pašėlusio tempo.

Savo veiklą jie įvardija nauju žodžiu, apibūdinančiu muzikos ir mados sintezę –„Electrofashion“. Šis terminas įvardija revoliucinį judėjimą bei gyvąjį avangardą, būtent tai, kuo gyvena šie kūrėjai.

„Kolekcijos idėja yra gimusi labai seniai, turbūt nuo kokių 2011-2012 metų. Buvo sugalvota kurti tai ir kaupti vis daugiau dalykų, kad vėliau po kažkiek laiko būtų galima padaryti parodą. Šitie kostiumai yra iš skirtingų mūsų gyvenimo ir kūrybos etapų. Čia yra ir šių metų kostiumai, kuriuos išvysite „Žalgirio“ arenoje sausio 5 dieną. Kostiumų yra dar 10 ar 20 papildomų, bet čia yra ryškiausias, geriausias židinys. Tai yra viena iš mūsų pagrindinių „Electrofashion“ aspektų – kuo mažiau malti liežuviu ir viską pristatyti audio ir audiovizualikos pavidalu“, – pabrėžia atlikėjas Artūras Žabas-Beissoul.

Kaip rašoma pranešime spaudai, milžiniškos šešių metrų skersmens skrybėlės, tarsi lokatoriai, kurie atveria portalą tarp čia ir kažko daugiau. Stulbinančios kostiumų formos, faktūros bei tekstūros, atskleidžiančios naujas kūno galimybes bei judesio amplitudes. Kaip patys kūrėjai teigia, idėjos atsklido iš jų vaikystės pojūčių ir virto intriguojančiomis herojėmis scenoje. Kostiumus ir detales kuria pats atlikėjas Beissoul.

„Reikėtų grįžti prie įvairiausių vaikystės etapų. Kai būdavo sutinkami pikti žmonės, jie būdavo įsivaizduojami dideli, tąsūs ir aukšti. Kai jie primindavo kažkokį multiplikacinį personažą, būdavo lengviau juos priimti ir jų išvengti. Todėl viskas yra labai aukšta, modeliai kai kur siekia net iki 3 metrų“, – prisimena atlikėjas.

Menininkas neslepia, kad sunkiausias procesas yra kruopštumas, kai reikia atrasti norimas tekstūras, o jų nėra nė vienoje parduotuvėje. Anot Beissoul, ypatingai daug darbo reikalavo kostiumas su plunksnomis, kiekviena detalė buvo suklijuota rankomis.

„Einius Jarutis yra visų kostiumų modelis. Būna ir skausmingų kostiumų. „Kraujinių“ šioje parodoje nėra, bet aš manau, kai darysime dar didesnę parodą, tikrai sudėsime viską, ką turime. Ir ateivių kostiumus iš video klipų, kurie buvo skausmingiausi“, – pasakoja kolekcijos autorius Artūras Žabas-Beissoul.

Netikėtomis idėjomis trykštantis duetas pristatė ne tik mados kolekciją, muzikos albumą, meninio vaizdo klipą ir kvepalus, bet ir 2020 metais išleis vizualinę autobiografinę knygą „Electrofashion“. „Beissoul & Einius“ kurtus avangardinius kostiumus ir pasakojimus apie kūrybą publikuoja tarptautiniai žurnalai „Vogue“, „Design Scene“, „OOBMAG“, „Forbes“ ir „ELLE“.

„Yra dar daugiau įvairiausių dalykų, kuriuos mes norime daryti. Kitais metais vasario mėnesį leisime knygą. Ten bus visos vizualinės istorijos kaip viskas vykdavo kuriant muziką, kostiumus ir klipus“, – ateities planus atskleidžia A. Žabas-Beissoul.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)