DELFI pašnekovė sakė, kad jaučiasi puikiai ir nepatyrė jokio nėščiąsias kankinančio rytinio pykinimo. Tiesa, mitybą ir sporto režimą išmananti moteris pastebėjo, kad šiuo laikotarpiu yra svarbu valgyti kas dvi valandas. Nespėjusi pavalgyti ji jaučia nestiprų pykinimą ir silpnumą, nors iki pastojo tai daryti galėjo kas 4 valandas.

Kai kuriuos patiekalus ji dalijo į dvi dalis, tačiau su šypsena Ilka prisimena laiką kai iš pradžių tris kartus per dieną norėjosi jautienos, o vėliau kasdien apelsinų sulčių. Kiek vėliau atsirado tik nevaldomas noras valgyti pupeles.

„Greičiausiai šiuo laikotarpiu tikrai norisi valgyti daugiau tam, kad vaikelis augtų. Gerai, kad man neatsirado noro valgyti nesveikus produktus. Mano kūnas jau buvo pripratęs prie sveiko režimo, tad greito maisto ir nesinorėjo. Visada yra norai, bet neleidžiu sau pasiduoti emociniam valgymui. Daug metų gyvenu sportiniu režimu, todėl tai man yra įprasta“, – pasakojo ji.

Ji taip pat patarė nepamiršti ir sporto. Nėštumas, anot jos, nereiškia, jog reikia nustoti sportuoti ar judėti. Sporto trenere dirbanti I. Adamas pabrėžė, jog judėjimas ir lengvas sportinis krūvis padeda ir lengviau gimdyti, todėl ir dabar į sporto salę ji skuba bent du ar tris kartus per savaitę.

Pasiteiravus apie mažylio vardą, I. Adams išdavė, jog jiedu su vyru dar neapsisprendė. „Kadangi laukiuosi mergaitės, vardas bus labiau įprastas mano gimtajam kraštui. Jau išrinkau kelis variantus sau artimų žmonių vardų, tačiau dar reikia laiko apsispręsti“, – sakė iš Namibijos kilusi I. Adams.