Simonas neseniai tapo „Versace“ mados namų veidu. „Agentas paskambino ir pasakė, kad „Versace“ domisi manimi ir rezervavo fotosesijos datas. Po keletos dienų paskambino ir su geromis naujienomis bei pasakė, kad mane vis dėlto pasirinko.

Tada labai džiaugiausi ir aš, ir patys agentai. Tai yra labai svarbus darbas, kurį labai sunku gauti ir apie kurį svajoja kiekvienas modelis. Taigi, tai labai didelis pasiekimas“, – džiaugėsi jis.

Ne paslaptis, kad ir pati Donatella Versace skiria didelį dėmesį atrenkant modelius fotosesijoms ir įvaizdinėms mados namų reklamoms.

Patyrusiam modeliui papildomų iššūkių nebuvo, o ir kojas jis jau galėjo apšilti dirbdamas su tokiais prekės ženklais „Loreal“, „Garnier“, „Volkswagen“, „Chanel“, „Banana Republic“, „Bruno Banani“ ir kt.

Primename, kad Simonas yra patekęs į geriausių pasaulio vyrų modelių šimtuką. Dėl darbo jam tenka daug keliauti. Pastaraisiasi metais S. Pham dirbo Paryžiuje ir Los Andžele.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

I am proud to announce that @versace Holiday Campaign is out!!!You can go to www.versace.com to see the saga created by amazing @sarahbakercakes ❤️ It was my big pleasure to get engaged with beautiful @meghanroche❤️ Make devil plans with (Angelo) @jonathansaxby 😈and get slapped by baroness @helenachristensen ❤️👏🏻 Thank You @ruggero.quarta for making this happen and the whole Versace team. Also @xxmeeshah for believing in me ❤️It is my big honour to be chosen for this role and to work with You. Thank You❤️❤️❤️ #versace #models #happy #fashion

Публикация от Simonas Pham (@simonaspham) 15 Ноя 2019 в 4:55 PST