Kaip rašoma pranešime spaudai, garsios moters sukurtos etiketės dizainas pakeitė senąją „Birutės“ buteliukų išvaizdą, o naujasis Londone filmuotas klipas jau transliuojamas.

Jį filmuojant D. Britanijos sostinės gatvėse tvyrojo 37 laipsnių karštis, o didžiausias smagus iššūkis buvo – kaip išsirinkti vieną iš šešiolikos stilisto Neilo Stuarto atvežtų rožinių suknelių.

Stilistė tikina, kad didžiausias iššūkis kuriant naują etiketę buvo ant mažo formato „sutalpinti“ visą prekės ženklą atspindinčią žinutę.

Anot A. Valentaitės, pasiekti norimą rezultatą padėjo Kostiumo dizaino studijos Vilniaus Dailės Akademijoje ir profesionali komanda.

„Ilgai mąstyti, koks turėtų būti etiketės dizainas, nereikėjo – stilistiką diktavo pats produktas. Man artimas klasikinis stilius, o ne sezoninės mados, tad ši etiketė – moderni, šiuolaikiška, tačiau išlaikanti klasikinį stilių. Labiausiai džiugina etiketės alyvinio perlamutro spalva, kuri yra visai kitokia nei įprastos „Birutės“ spalvos. Be to, kūrybos metu siekėme perduoti ir mano patirtį – šį vandenį geriu pati, tad etiketėje grafiškai pavaizduoti ir mano inicialai“, – pasakoja A. Valentaitė.

Filmuojant klipą – žvaigždžių stilisto indėlis

Modelis A. Valentaitė taip pat nusifilmavo ir reklaminiame klipe, kuriame pristatomos naujos etiketės. Anot reklaminio klipo režisierės, video reklamos studijos „All Ways Now“ įkūrėjos Elvinos Nevardauskaitės, reklama buvo daroma atsižvelgiant į A. Valentaitės asmenybę.

„Pats reklaminis klipas – dinamiškas, filmavimo stilius įkvėptas dokumentinio kino. Taip bandyta sukurti gyvą atmosferą. Filmavome Londone – ir man, ir A. Valentaitei gerai pažįstamame mieste. Dėl įkvepiančių lokacijų šis miestas yra ideali vieta filmavimams. Filmuodami susidūrėme tik su vienu iššūkiu – karščiu. Kadangi didžioji dalis scenų – gatvėje, teko paskubėti, kol visų neišvargino 37 laipsnių temperatūra. Nepaisant to, filmavimas praėjo sklandžiai“, – pasakoja E. Nevardauskaitė.

Smagiausias iššūkis, pasak režisierės, buvo sprendimas, kurią suknelę A. Valentaitė turėtų dėvėti vienoje scenų.

„Prie A. Valentaitės įvaizdžio kūrimo prisidėjo stilistas Neilas Stuartas, dirbęs su tokiomis žvaigždėmis kaip Kate Moss ir Naomi Cambell. Jis vakarinei scenai atvežė net 16 rožinių suknelių, o jos visos mums patiko! Įsivaizduokite, koks iššūkis išrinkti vieną“, – juokauja režisierė.

Reklaminį klipą ir Astos sukurtą etiketę galite pamatyti čia:

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (88)