„Vartoju tikrai minimalų maisto kiekį. Galiu dienomis neiti niekur iš namų, nes jeigu išeisiu, žinau, kad nusipirksiu ledų, o taip negalima, nes reikia sekti svorį“, – juokiasi pašnekovė.

„Tikrai seku, kiek sveriu. Pastebėjau, kad pastaruoju metu padidėjo rankų apimtys ir nežinau, ką daryti. Matyt, viskas dėl streso, nes turėjau psichologiškai sunkų laikotarpį“, – DELFI pripažįsta moteris.

Donalda sako, kad pastaruoju metu ji buvo kiek atsipalaidavusi, dienas leisdavo sėdėdama prie socialinių tinklų ar naršydama internete.

„Sėdi, sėdi ir jau žiūrėk – pora kilogramų“, – pokštauja ji.

Tačiau Donaldą nuo sparčiau augančių kilogramų gelbsti aktyvus darbas savaitgaliais, kuomet jai tenka koncertuoti įvairiuose Lietuvos kampeliuose.

„Sportuojame, darome mankštas su žmonėmis. Sausio mėnesį svėriau 67, o šiuo metu sveriu apie 70-imt kilogramų. Ir tai yra labai gerai. Nedarykime iš viso to kažkokio kulto. Suprantu, kad tai būtų naudinga verslui, pardavimams, grožio industrijai, bet viskas turi būti proto ribose“, – sako moteris.

Šiuo metu D. Meiželytės mitybos rutina apsiriboja gana kukliu maisto kiekiu. Ryte ji suvalgo bananą, išgeria puodelį kavos, o kitu metu moteris stengiasi valgyti kaip įmanoma daugiau daržovių. Pavyzdžiui, vasaros sezonu moteris pasipjausto dubenį pomidorų, juos pagardindama lašišos gabalėliais, sojos padažu, pipirais.

„Pomidorų daug, o lašišos mažiau. Taip ir maitinuosi. Bet tai nėra taisyklė. Gali būti, kad vakare aš ir lašinių atsipjausiu. Po darbo savaitgaliais žmonės man dažnai padovanoja įvairių skanėstų. Pavyzdžiui, tikro kaimiško šakočio ar kanelių. Tai tikra bėda. Būna, kad net ir dvi dėžes tortų ar pyragų padovanoja. Atsikeli sekmadienį ryte ir valgai viską su kava, o ką daryti?“ – juokiasi pašnekovė.

Donalda pripažįsta, kad numetusi daug svorio ji iki šiol sulaukia labai daug dėmesio ir žmonių klausimų, ką daryti, jog ir jiems pasisektų atsikratyti nereikalingų kilogramų.

„Aš iš karto parašau, kad pirmiausia nereikia išsikelti sau nežmoniškų tikslų, o imti ir pradėti žaisti. Pavyzdžiui, po truputį atsisakyti majonezo ir jį pakeisti natūraliu jogurtu. Ir žiūrėti, kaip tavo organizmas į tai reaguoja. Pripratai? Tada galima keliauti toliau, atsisakyti miltų, makaronų, koldūnų ir visų kitų tešlų. Pradžioje tik pamažinti, pabandyti, gal patiks ir to visai nebereikės. Kiekvieną produktą galima pakeisti kitu. Taip pat būtina pamilti daržoves, atrasti derinius. Pavyzdžiui, man labai patinka žiedinis kopūstas, pomidoras ir svogūnas. Viską susmulkinu ir aplieju jogurtu. Tai auksinės salotos. Dar patarčiau rinktis kuo natūralesnius, kuo mažiau apdirbtus maisto produktus. Štai ir viskas“, – šypteli ji.

„Be viso to siūlyčiau išeiti dažniau pasivaikščioti. Nebūtina bėgti, pradėkite nuo ėjimo. Turime daug pavyzdžių, kai žmonės iš karto persistengia, o dėl to jų sveikata neatlaiko. Nereikia daryti streso organizmui. Viską reikia daryti po truputį. Kam skubėti? Niekur nenuskubėsi. Taip pat svarbu kontroliuoti svorį ir gerti daug skysčių. Bent porą litrų vandens reikėtų išgerti, nes jis išplauna visus toksinus“, – pastebi Donalda.

Be šių auksinių taisyklių D. Meiželytė sako pasitelkianti kūno šveitimus, masažus, kurių metu išjudinamos odos ląstelės.