„Prekės ženklo filosofija grindžiama britiško gyvenimo dvasia. Kūrybinė studija, įsikūrusi istoriniame name pačiame Londono centre, iki šių dienų įkvėpimo semiasi iš britų gyvenimo ir kultūros. Kiekvienas kvapas įgyja išskirtinę istoriją: kitaip nei kitų prekių ženklų kvepalai, „Jo Malone London“ aromatai gali būti sluoksniuojami, todėl kiekvienas turi galimybę susikurti asmeninį kvapą sau“, – atidarymo vakare pasakojo kvapų stilistė, pardavimų ir mokymų vadovė Katarzyna Kamińska.

Prabangaus butiko atidarymas renginio erdvę prekybos centre „Panorama“ pakeitė neatpažįstamai. Specialiai šiam vakarui aplink butiką esanti erdvė išpuošta prekės ženklo spalvų – kreminės ir juodos – dekoracijomis.

Šventėje apsilankė gausus būrys Lietuvos pramogų pasaulio ir grožio industrijos atstovų. Tarp jų – stilistė ir tinklaraštininkė Simona Burbaitė, verslininkė Patricija Gadžijeva, stilistai Viktorija Šaulytė ir Joringis Šatas, vizažo meistrė Deimantė Kazėnaitė, modelis Karolina Toleikytė ir kiti.

Mėgindami išskirtinius kvapus svečiai leidosi į patirčių kelionę, vienus nunešančią į tolimiausias pasaulio erdves, o kitus nukeliančią į šiltų namų prisiminimus. Jie ne tik galėjo susikurti asmeninį kvapų derinį ir išmėginti odos priežiūros priemonių liniją, bet ir išsaugoti savo potyrius kaligrafo ranka įamžintuose užrašuose.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (23)