Tiesa, šįkart tai ne šiaip atostogos – kelionė skirta ypatingai progai paminėti. I. Stumbrienė kartu su vyru Pietų Azijoje atšventė savo 15-ąsias vestuvių metines. Šia proga žinoma verslininkė savo mylimajam skyrė jautrius žodžius.

„Liepos 17-kta diena mums – ypatinga. Šiandien švenčiame 15-ąsias vestuvių metines. Negaliu pasakyti, tai daug ar mažai, man visi metai prabėgo lyg trumpa akimirka, nes šalia visada turiu Tave. Be galo myliu, branginu ir esu už viską nepaprastai dėkinga. Ačiū už gyvenimo pasaką, kurią sukūrėme kartu“, – socialiniame tinkle rašė Inga.

Ypatingos kelionės akimirkomis žinoma moteris pasidalino ir su DELFI skaitytojais. Akivaizdu, kad I. Stumbrienės lagamine daugiausiai vietos užėmė viena už kitą dailesnės suknelės bei maudymosi kostiumėliai.

Fotosesijoje baltais drabužiais pasipuošusi moteris atrodė tarsi nuotaka. Vieną iš suknelių verslininkei kūrė jos ištikimas bičiulis, dizaineris Liutauras Salasevičius.

„Geriausios atostogos, kai esame visi kartu“, – komentuodama savo atostogų akimirkas su šeima tikino Inga.

Atostogų Maldyvuose akimirkos:

„Šiais metais minime 15-kos metų vestuvių sukaktį, prieš jas dar ketverius metus draugavome. Pirmą kartą susitikome mokyklos šokiuose, buvau devintokė, Aivaras mokėsi jau dešimtoje klasėje. Draugauti pradėjome praėjus tik dviems metams po pažinties, nors supratau, kad tai mano žmogus vos pirmąkart susitikus. Tuomet jo dar net nepažinojau. Sunku net paaiškinti, galbūt tai buvo meilė iš pirmo žvilgsnio. Pirmoji ir vienintelė“, – anksčiau yra pasakojusi Inga.

Moteris teigia mananti, kad jų laimingos ir ilgai trunkančios santuokos paslaptis yra besąlygiška meilė, kuriai nesvarbi nei išvaizda, nei socialinė ar finansinė padėtis, pagarba vienas kitam.

Viešumoje nuolat pasitempę, dizainerių drabužiais pasipuošę sutuoktiniai tik nusijuokia paklausti, kaip atrodo jų buitis.

„Namuose atrodome paprastai, kaip ir visi normalūs tvarkingi žmonės. Darbų pasidalinimo pas mus nėra, kas ką gali padaryti, tą ir padaro. Tikrai nelaukiu vyro, kad grįžęs šiukšles išneštų ar lemputę pakeistų, jis taip pat su malonumu vakarienę pagamina ar indus išplauna. Paprastai savaitgaliais paskiriame vieną dieną, kai drauge su visa šeima tvarkomės namus. Ilgą laiką, kol vaikai buvo maži, turėdavome namų tvarkytoją, tačiau jiems paaugus, perleidome dalį atsakomybės atžaloms ir labai džiaugiuosi, kad jie moka palaikyti tvarką ir švarą namuose. Vaikus auklėjame irgi kartu, galbūt tik aš esu ta griežtoji, kuri ugdo pareigos bei atsakomybės jausmą, o Aivaras – tas gerasis, kuris linkęs dar ir palepinti vaikus“, – sakė I. Stumbrienė.

Ir nors šeimos gyvenimas bei buitis puikiai sustyguoti, ji pripažįsta, jog namie pasitaiko ir audrų.

„Mes jei pykstamės, tai pykstamės (juokiasi). Abu esame tvirto charakterio, tačiau džiaugiuosi, kad vyras yra nuolaidesnis, dažniausiai jis pirmas linkęs taikytis. Iškilusius konfliktus, jei pavyksta, sprendžiame derybomis, kiekvienas iš mūsų žino, kad gali gauti ką, tačiau turi kažką pasiūlyti ir kitai pusei. Ir niekada nebūna kraštutinumų: jei kitos pusės derybomis palenkti nepavyksta, niekada ir nelipame per galvą“, – pasakojo dviejų vaikų mama.

Ji pripažįsta, kad audras namuose prigesinti ir santykius puoselėti itin puikiai padeda viena jųdviejų tradicija, kurios stengiasi šventai laikytis.

„Kartą per savaitę išeiname kažkur dviese. Į kiną, restoraną, renginį ar teatrą. Tai maža mūsų tradicija. Porą kartų per metus išsirengiame ir į kokią neilgą kelionę užsienin“, – sakė I. Stumbrienė ir neslėpė, kad net ir dviese su Aivaru trumpam išėję dviese, kaip ir dauguma porų, neišvengia kalbų apie vaikų problemas, auklėjimą bei buitį.

Šventinės vakarienės akimirkos:

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.