Įprastai žmonos kulinariniais šedevrais savo bičiulius vaišinantis N. Juška, šįkart nusprendė maistu pasirūpinti iš anksto – tam, kad jo mylimajai virtuvėje plušėti netektų, jis ją įsigijo prekybos centre. Deja, pirkiniu artistui netrukus teko skaudžiai nusivilti.

„Jūs man paaiškinkite! Ar tai normalu?“ – apetito nekeliančių vištienos sparnelių nuotraukomis socialiniame tinkle dalijosi N. Juška.

„Atplėšęs maišelį, netekau žado. Toks vaizdas, kad tos vištos buvo iš kokio nors konclagerio! Atrodo, kad prieš papuolant į parduotuvę, jos buvo mušamos, spardomos ir mėtomos mažiausiai iš kokio 9 aukšto! Ačiū labai, prekybos centrui, už sugadintą savaitgalį“, – nuoskaudos neslėpė baleto šokėjas.

DELFI susisiekus su N. Juška, primarijus ir dabar neslėpė, kad tai buvo nemaloni patirtis.

„Neįsivaizduoju, kaip tai galėjo nutikti. Nežinau, tos „juodosios darbo pusės“, bet atėjęs į prekybos centrą, noriu gauti kokybišką produktą. Ar ten akli žmonės dirba? Man įdomu, kaip marinuoja tuos sparnelius – juk tu matai, kad tai nėra valgoma mėsa. To nepaslėps joks marinatas“, – sakė jis.

Anot pašnekovo, liūdniausia, kad tądien jis norėjo bičiuliams padaryti malonią staigmeną, o iš jos išėjo šnipštas.

„Draugams dariau staigmeną. Pasikviečiau juos pas mus su žmona į namus. Kai atėjo metas ant laužo kepti mėsą, mūsų iš tikrųjų laukė staigmena. Deja, nemaloni. Atidariau vištienos sparnelių maišelį, o ten – kraupus vaizdas. Jie buvo marinuoti, tačiau net ir tada matėsi, kad mėsa buvo tiesiog mėlyna nuo sumušimų. Atvirai pasakius, šį vaizdą pamačius, net šlykštu pasidarė. Visi jie keliavo į šiukšlių dėžę“, – DELFI situaciją komentavo artistas.

Laimei, į keblią situaciją pakliuvusį N. Jušką išgelbėjo jo žmonos gabumai virtuvėje – pora visai netrukus su bičiuliais mėgavosi jūros gėrybėmis.

„Rimi“ komentaras

Susisiekus su prekybos centro „Rimi“ atstove spaudai Giedre Buivydiene, ši patikino, kad tokios būklės mėsa neturėtų atsirasti ant pirkėjų vakarienės stalo.

„Labai atsiprašome dėl šio įvykio. Tai – nemaloni situacija. Mes visada stengiamės skirti didelį dėmesį kokybiškai produkcijai mūsų parduotuvėse – tam yra sukurta begalė kontrolės mechanizmų. Labai apmaudu, kad, deja, nuo klaidų mes nė vienas nesame apsaugoti. Šiuo atveju tai buvo žmogiška klaida. Mėsa turėjo būti atrinkta, ji nėra prekinės išvaizdos ir neturėjo patekti į pakuotę. Ponui Nerijui galėčiau tik padėkoti, kad jis į tai atkreipė dėmesį, nes tik taip galime tobulėti ir tapti dar geresne parduotuve. Užtikrinu, kad bus pasikalbėta su darbuotojais, taip pat žadame labiau sustiprinti žaliavos tiekėjų gamybos kontrolę – tam, kad tokie atvejai ateityje nepasikartotų“, – DELFI sakė G. Buivydienė.

Atstovė spaudai patikino, kad dėl šios nemalonios situacijos su N. Juška netrukus bus susisiekta ir atsiprašyta asmeniškai.

Viešųjų ryšių vadovė taip pat pasidalino rekomendacijomis, kaip tokioje ar panašioje situacijoje reiktų elgtis pirkėjams.

„Kai pirkėjas įsigyja netinkamą, nekokybišką ar prekinės išvaizdos neatitinkantį produktą, jis visada jį gali grąžinti į parduotuvę, kurioje jis buvo pirktas. Nėra būtina išsaugoti pirkimo kvitą, pinigai vis tiek bus grąžinti. Taip pat tokiose situacijose galima pasinaudoti „Rimi“ nuolaidų kortele – nurodžius jos numerį, pinigai už pirkinius bus pervesti į ją“, – teigė G. Buivydienė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (250)