Kartu su dar 30-čia mados pasaulio atstovų iš viso pasaulio „Chanel“ kvietimu aplankiusi Prancūzijos miestus Dovilį ir Truvilį A. Jagelavičiūtė sako, kad tai – įkvėpimo kupina kelionė. Ir nors jos tikslas buvo pažinti naujus legendinių mados namų kvepalus, neapsieita ir be mados.

Ne kartą po Prancūziją keliavusi stilistė šiuos miestus aplankė pirmąkart ir yra įsitikinusi, jog tai – puiki kelionės kryptis, pavyzdžiui, laiko pabūti dviese ar atokvėpio ieškančioms poroms. Kinematografiški paplūdimiai ir normandiško stiliaus namai nukelia tarsi į seną filmą, tačiau tuščiuose paplūdimiuose tvyranti ramybė leidžia atitrūkti mintimis ir pailsėti taip, kaip prieš daugybę metų tai darė „Chanel“ įkūrėja Gabrielle Chanel.

Tiesa, į tokį idilišką ir prancūziška dvasia dvelkiantį miestelį atvykusiai Lietuvos žurnalo redaktorei mados namų atstovai prasitarė, jog jau seniai seka Agnę socialiniuose tinkluose ir stebi jos darbus. Įdomiausia jiems pasirodė tai, jog ji ne tik yra socialinių tinklų asmenybė bei nuomonės formuotoja, tačiau ir praktikoje pritaiko visas žinias, kuria.

Vos tik atvykus į Prancūziją, A. Jagelavičiūtę pasitiko jos pagalbininkė, kuri ir rūpinosi, kad viešnia jaustųsi patogiai visos kelionės metu. Ir nors viskuo buvo pasirūpinta, o visos trys dienos prabėgo greitai, pašnekovė pripažįsta, kad prieš išvykstant buvo baimės.
„Nenoriu apsimetinėti. Tikrai bijojau šios kelionės ir kalbos barjero, nes man atrodė, kad kalbančius angliškai prancūzus sunku suprasti, tačiau tai atkrito ir tokios problemos nebuvo. Man taip pat atrodė, kad aplinka bus snobiška, o aš nemėgstu susireikšminusių žmonių, todėl mane nustebino „Chanel“ atstovų paprastumas“.

Ir nors turbūt nėra žmogaus, kuris nežinotų šio prekės ženklo, jo kūrėjos filosofija, kuri gyvuoja ir šiandien, bei mados žinovų yra kartojama iš lūpų į lūpas, žinoma tik retam. Itin prabangūs kvapai, daiktai ir drabužiai išsiskiria viena svarbia detale – prabanga čia subtili ir nedemonstruojama. Viskas yra gana paprasta ir lakoniška. Tai puikiai atspindi ir G. Chanel būdą. Mados ir gyvenimo maištininke laikyta moteris kūrė prabangą, tačiau nekentė susireikšminimo ir viską darė subtiliai.

„Man apskritai didele pamoka tapo Mix and Match metodika, kurią ir šiaip taikau, tačiau tai, kaip tai naudoja prancūzės, mane tiesiog sužavėjo. Tai reiškia, kad vienam įvaizdžiui gali būti panaudojami prabangūs ir pigūs daiktai.

Visos tos merginos, kurios ten dirba, tai puikiai pritaiko. Jos dėvi keletą eurų kainuojančią palaidinę su brangiausiu sijonu. Dar viena mergina mūvėjo paprastus džinsus, pigius marškinėlius, avėjo sportinius batelius ir segėjo 1700 eurų kainuojantį perlų vėrinį. Ir jos sako, kad tai yra vienintelis būdas jaunai moteriai dėvėti „Chanel“, nepakeliant to į kažkokį pseudoelegancijos lygį, kai pradedi vaidinti princesę troleibuse. Žinoma, tai yra be galo brangu, bet kartais tiesiog reikėtų arba nepirkti daiktų, kurie yra per brangūs, arba jiems nekeliaklūpsčiauti“.

Žinoma stilistė įsitikinusi, kad nesvarbu, kiek išleidžiame savo drabužiams ir stiliaus detalėms, drabužių paskirtis yra leisti juos dėvinčiam žmogui jaustis gerai ir laisvai. Tik gerai besijausdamas ir dėvėdamas tai, kas jam tinka, žmogus būna laimingas. Tačiau stiliaus ir prekės ženklo pažinimas prasideda nuo dar subtilesnio dalyko nei drabužiai. Vos užuodus kvapą galime pasakyti apie asmenybę daugiau nei išgirsime prisistatant. Kartu kvepalai yra ir prieinamiausia, ką galima sau leisti besidomint prabangiu prekės ženklu.

A. Jagelavičiūtė neslepia, kad „Chanel“ kvepalai jai asociavosi su konservatyviais ir pasenusiais dalykais, tačiau kelionės metu ji atrado kvapus, kurie privertė kardinaliai pakeisti nuomonę. „Aš jiems tikrai nesu nieko skolinga ir galiu to net nesakyti, bet jie yra puikūs“, – nusijuokė ji.

#LesEauxdeCHANEL #ParisDeauville @chanel.beauty @chanelofficial

A post shared by @ cyril.lanoir on Jun 6, 2018 at 2:48pm PDT

Įkvėpta kelionės ir G. Chanel asmenybės Agnė sako, jog ši vasara bus išskirtinė ir skirta Mix and Match deriniams.

„Tokia ir bus mano šios vasaros nuotaika. Ir Gabriellės filosofija man yra artima. Visos moterys dar dėvėjo ilgas sukneles ir nešiojo skrybėles kai ji įlindo į vyriškus drabužius ir nusikirpo plaukus trumpai tada, kai tai dar buvo nepriimtina. Gyvenime ji buvo pripažinta, bet tam tikra prasme nesuprasta. Randu paralelių, todėl man tai įdomu (juokiasi)“.