Prieš 4 metus įkūrusi stiliaus konsultacijų platformą „StiliuSOS“, ji ir toliau sėkmingai plėtoja šį verslą, o tai rodo sparčiai besiplečianti profesionalų komanda.

Prie „StiliuSOS” komandos prisijungė ilgalaikę patirtį turintys stilistai Marija Jakubkaitė bei Darius Galankov, mados studijas Florencijoje baigusi projektų vadovė Beatričė Eigminaitė ir pardavimų vadovė Aistė Sarokienė, kuri ilgą laiką savo žinias gilino pardavimų ir vadovavimo srityse. Pagrindinės „StiliuSOS” tekstų autorės: Ugnė Mingėlaitė, kuri rašo apie mados tendencijas ir yra pagrindinė „StiliuSOS” autorė ir Alina Silivanova, kuri atsakinga už grožio rubrikas.

„Su dideliu džiaugsmu sukūriau Stiliusos.lt, kad kasdieniškos moterys ir vyrai galėtų paprastai ir nebrangiai, nebūtinai tik švenčių ir ypatingų progų metu, nedideliais žingsniais formuoti savo individualų stilių. Nenorėjau jų paskatinti nusipirkti dar vieną prie nieko nepriderinamą drabužį. Norėjau, kad jos ir jie pajaustų malonumą, kai atvėręs spintą žinai, ką apsirengti, o kartu apsirengi dar ir pasitikėjimą savimi“, – pranešime spaudai sakė A. Jagelavičiūtė.

Negana to, kad „StiliuSOS“ komanda stipriai plečiasi, pribrendo laikas vystyti ir pačios Agnės Jagelavičiūtės vardo prekės ženklą. Nuo šiol už jos vardo prekės ženklą bus atsakinga Beatričė Paškevičiūtė, dirbanti rinkodaros ir komunikacijos srityje. Mergina taps ne tik Agnės J. vardo prekės ženklo vystytoja, bet ir asmenine jos asistente.

Fotosesija – vieno garsiausių šalies fotografų Luko Griciaus, visa komanda vilki „StiliuSOS” elektroninėje parduotuvėje esančius drabužius.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (186)