„Didžiausia dovana mamai, neabejotinai yra dėmesys ir akimirkos kartu, todėl rinkdami dovaną, pagalvokite, ką norite ta dovana pasakyti. Tegul tai bus tarsi laiškas mamai su nuoširdžiausiais linkėjimais“, – dovanų idėjomis renginio metu dalijosi „C&D Style“ projektų vadovė Laura Matulionienė.

Kaip rašoma organizatorių pranešime spaudai, susirinkusieji svečiai, skambant akordeonisto Ramūno Šlepavičiaus atliekamai muzikai, vaišinosi desertinės „Migdoliniai desertai“ skanėstais, galėjo susipažinti su šių metų pavasario-vasaros sezono interjero tendencijomis bei pasimėgauti rankų masažu.

Renginio svečiai turėjo galimybę susipažinti su neseniai Lietuvą pasiekusiu „Mathilde M.“ prekės ženklu. Jo vizitinė kortelė – kvepiantys aksesuarai ir dekoracijos, kurias sukūrė Prancūzijos menininkų komanda. Kiekvienas „Mathilde M.“ produktas kruopščiai dekoruotas rankomis – rišami kaspinai ir juostelės, nėriniai, kutosai ir kamėjos, tad visos smulkmenos, dalelė po dalelės kurtų tobulą prancūziškos elegancijos įvaizdį.

„Akropolyje“ esančiame salone galima susipažinti su šio ženklo indų kolekcija, kvapniomis dekoracijomis bei namų kvapais, kurie yra kuriami kvepalų sostinėje Grase, Pietų Prancūzijoje.

Renginio akimirkos:

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (54)