„Viskas paprasta. Nusipirkau salotų „Maximoje“, pavalgiau, o vakare atsiguliau su apsinuodijimu ir 38,6 laipsnių temperatūra“, - pasakojo ji.

Paprašyta atskleisti, ar be temperatūros juto dar kokių apsinuodijimo simptomų, dainininkė neslėpė, kad prasta savijauta neapsiribojo vien pakilusia temperatūra.

„Apsinuodijimas buvo lydimas pykinimo ir viduriavimo“, - kalbėjo dainininkė.

Paklausta, kokiomis salotomis, kaip pati tikina, apsinuodijo, E. Jocytė pasakojo norėjusi paskanauti užkandėlės su vištų skrandukais ir bolivinių balandų salotų su elniena ir kriaušėmis.

Paprašyta papasakoti, kodėl mano, kad apsinuodijo minėtu maistu, o ne kažkuo kitu, E. Jocytė sakė esanti įsitikinusi, kad daugiau tiesiog nebuvo priežasčių jaustis prastai.

„O daugiau nėra nuo ko. Užkandėlė buvo truputį abejotina, bet aš vis tiek ją valgiau. Galvojau, negali būti, kad pardavinėtų sugedusius patiekalus. Maniau, kad gal čia mano išsigalvojimas“, - DELFI pasakojo ji.

Tiesa, Evelina neslėpė, kad tai jau nebe pirmas kartas, kuomet ji apsinuodija prekybos centruose įsigytu maistu.

Rimi tai išvis nebeperku, nes beveik kaskart kažkas nuo tų salotų būdavo. Aišku, tai buvo prieš dvejus – trejus metus“, - tikino dainininkė.

Atliko patikrinimą - pažeidimų neužfiksavo

Dėl situacijos labai apgailestaujame. Vos gavę informaciją, atlikome salotų ir mišrainių patikrinimą gamybos ir prekybos vietose, taip pat skubų darbuotojų sveikatos patikrinimą, ir pažeidimų neužfiksavome. Be šio atvejo daugiau klientų skundų dėl galimai nekokybiškų salotų ar mišrainių, įsigytų mūsų parduotuvėse, nesulaukėme“, - DELFI apie situaciją komentavo „Maximos“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė Ernesta Dapkienė.

Ji taip pat ragina klientus, įtarus, kad įsigijo galimai nekokybišką prekę, kuo greičiau susisiekti.

Taip galėsime kaip įmanoma greičiau ir detaliau išsiaiškinti situaciją, išspręsti galimas problemas. Kviečiame skambinti nemokama informacine linija (880020050), rašyti el. paštu maxima@maxima.lt ar tiesiog kreiptis į mūsų parduotuvių darbuotojus. Šiuo metu su blogai pasijutusia kliente palaikome ryšį. Linkime jai kuo greičiau pasveikti“, - DELFI sakė E. Dapkienė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (92)