„6 valandas laukti priėmimo skyriuje yra normalu?“, – klausė ji socialiniame tinkle „Facebook“ ir pridūrė, kad ligoninėje jai pamatavus temperatūrą rodmenys skyrėsi, o paprašius gydytojos juos nufotografuoti, termometras ir jos medicininės kortelės išrašai buvo slepiami.

Moteris sakė, kad sunerimo, nes kitą dieną turėjo skristi į Kuveitą, o šiuo metu šalyje siaučia virusai, tad suprastėjusi sveikata galėjo pakeisti visus planus. Pralaukusi 6 valandas ji galiausiai kreipėsi pagalbos į Vilniaus Centro polikliniką, kur buvo atlikti visi reikalingi tyrimai ir patikrinta sveikata, išrašyti antibiotikai.

„Peršalau dar kelionės į Paryžių metu, tačiau turėjau išsitirti, ar tai ne plaučių uždegimas, kodėl pakito temperatūra. Iš pradžių, dar namuose, termometras rodė 39 laipsnius, o jau ligoninėje – 36,6. Svarsčiau, kad galbūt dėl streso“, – pasakojo moteris.

Sulaukus visos reikalingos pagalbos moteriai neteko atšaukti suplanuoto skrydžio, todėl šiuo metu ji vieši Kuveite, kur tęsia gydymą antibiotikais.

VšĮ Respublikinė Vilniaus universitetinės ligoninės specialistė ryšiams su visuomene Justina Petravičienė apgailestavo, jog moteris pakliuvo į nemalonią situaciją, tačiau dėl pacientų apsaugos įstatymo konkretaus atvejo komentuoti negalėjo.

„Sveikata kiekvienam yra pats brangiausias turtas, todėl visuomet privalu už jį kovoti. Vis dėlto, norime pabrėžti, kad ligoninėje dirba kvalifikuoti, kompetentingi ir savo darbą išmanantys medikai, kiekvieną parą gelbstintys įvairaus sunkumo traumas patyrusius ar kitais negalavimais besiskundžiančius pacientus. Šis skyrius sulaukia ypatingai daug pacientų, todėl situacijų būna taip pat visokių.

Numerėliai šiame skyriuje yra išduodami pagal traumos ar sunegalavimo rimtumą. Iš viso yra keturios skirtingos kategorijos, kurios pacientus suskirsto į grupes pagal tai, kaip greitai jis turi sulaukti pagalbos. Jeigu priskirta kategorija nenurodo, jog pagalba yra būtina kuo greičiau, pacientui tenka palaukti“.

DELFI specialistė pabrėžė, kad Skubiosios pagalbos skyriuje pacientams kartais, ypač nenumatytai padidėjus besiregistruojančiųjų į gydytojo apžiūrą skaičiui, tenka ilgai laukti gydytojo konsultacijos, nes į ligoninę ir ne dėl būtinosios pagalbos kreipiasi pacientai ir tuomet kai jų šeimos gydytojas nedirba.

Pasak Justinos Petravičienės, daugelis žmonių nežino, jog yra galimybė kreiptis į Budinčio gydytojo tarnybą Centro poliklinikoje, su kuria yra sudarytos sutartys dėl priėmimo poliklinikų ne darbo metu, todėl vyksta pas mus ir taip nuolat didina srautus. „Skubiosios pagalbos skyriai yra sukurti aptarnauti pacientus, kurių gyvybei gresia grėsmė, o ne konsultuoti dėl patologijos, kuri yra šeimos gydytojo kompetencija.Taip pat norime pabrėžti, kad visi mūsų ligoninėje esantys prietaisai, technika yra sertifikuoti. Nauji bekontakčiai termometrai yra įsigyti praėjusių metų vasarą, metrologiškai patikrinti“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (375)