Jau kelerius metus mergina yra aktyvi tinklaraštininkė ir visą dėmesį skiria „Instagram“ vartotojų auditorijai. Kaip ji pati tikina, gerbėjų minia feisbuke ėmė augti visiškai nesistengiant ir net neplanuotai.

Vis dėlto akyliems jos anketos feisbuke sekėjams kai kurie skaičiai sukėlė įtarimų. „Ar gali per savaitę jos gerbėjų skaičius tiesiog taip paprastai paaugti septyniais šimtais?“, – klausė DELFI skaitytojas, pasidalinęs nuotraukomis, kurios buvo užfiksuotos prieš savaitę ir dabar. Kadruose matyti, jog jos gerbėjų ratas feisbuke per savaitę paaugo nuo 38104 iki 38868.

Viskas dėl 5 minučių šlovės

„Aš ir pati negaliu atsigauti, nuo tada, kai gavau tas 5 minutes šlovės televizijoje, sekėjų skaičius pradėjo labai augti, – DELFI kalbėjo tinklaraštininkė, o dabar ir televizijos veidas K. Meschino. – Labai džiugu, kad padaugėjo ir darbų, ir visko.“

Karolinai kalbos apie nupirktus sekėjus tiesiog sukėlė šypseną.

Merginos minimos „5 minutes šlovės“ – tai naujos rubrikos laidoje „Gero vakaro šou“ vedimas. Laidoje, kurią veda Justinas Jankevičius bei Mindaugas Stasiulis, tinklaraštininkė turi savo rubriką, kurioje ieško naujų talentų bei išbando dar neatrastus dalykus.

„Turbūt viskas dėl to. Vienas viršelis po kito, – kalbėjo Karolina. – Bet baisu, kad po staigaus kilimo nebūtų kritimo. Labai sekasi, tačiau kiek baisu apie tai kalbėti, nors žmonės šneka ir džiaugiasi.“

🐒 #elevator #selfie #vilnius #karolinameschino #goodvibes

A post shared by KAROLINA MESCHINO🇮🇹🇱🇹 (@karolinameschino) on Oct 26, 2017 at 8:12am PDT

Nesupranta įtarimų dėl sekėjų pirkimo

„Juokinga, nes tas sekėjų augimas man yra tam tikras žaidimas. „Instagram“ yra mano darbas, tačiau juk galima patikrinti, kiek tų sekėjų yra nupirkta, o kiek iš jų – tikri. Parsisiuntus programėlę tereikia tiesiog įvesti vartotojo vardą, – kalbėjo Karolina. – Dėl savęs esu visiškai rami.“

Tačiau, kaip pamatuoti, ar visi gerbėjai feisbuke taip pat užtarnauti sąžiningai? „Nelabai žinau, kiek turiu gerbėjų feisbuke. „Instagram“ jų daug daugiau, dėl to žiūriu ten, – šyptelėjo tnklaraštininkė. – Nors, kaip ir sakiau, po laidų, kurios į eterį išeina trečiadienį, matau, kad ketvirtadienį ir penktadienį mano telefonas mirga labiau.“

Pašnekovė tikra – po pasirodymo televizijoje, jos „Instagram“ gerbėjų armija gerokai išaugo, o feisbuke, jos tikinimu, prie jos sekėjų rato prisijungė „gal tik penki tūkstančiai“. Tiesa, tikslių skaičių ji nedrįso įvardyti.

Nu žiaaaauriai gražus tas ruduo 🙏🏽🍁🍂♥️ #autumn #fall #love #perfect #leaves #colors #beautiful #karolinameschino #style #goodvibes

A post shared by KAROLINA MESCHINO🇮🇹🇱🇹 (@karolinameschino) on Oct 17, 2017 at 6:40am PDT

Feisbukas toks neaktualus, jog nė nestrateguoja komunikacijos

Pasidomėjus, ar Karolina daug laiko praleidžia galvodama, ką ir kada viešinti feisbuke, ši patikino, kad niekuomet nestrategavo savo veiksmų šiame tinkle. Esą jai daug svarbiau „Instagram“ tinklas, o į feisbuką visi įrašai tiesiog patenka automatiškai, sudubliavus viešinamus įrašus „Instagram“ tinkle.

„Yra statistikos, kada populiariausias metas, kada daugiausiai prisiijungusių ir taip toliau“, – vardijo pašnekovė.

Tiesa, kaltinimų, esą sekėjai feisbuke yra nupirkti, sulaukė ne tik Karolina. Anksčiau tokios kritikos strėlės skriejo ir į kitus garsius žmones. Tokios kritikos neišvengė ir interneto sensacija tituluojama Monika Šalčiūtė.

Beje, o ar lengva nusipirkti feisbuko sekėjų? Tai anksčiau aiškinosi DELFI žurnalistė. Apie tai galite skaityti čia.

Akimirkos su Karolina Meschino: