I. Martinkėnaitė desertus valgo ryte

Atlikėja ir naujo sveikos gyvensenos tinklaraščio autorė Ingrida Martinkėnaitė įsitikinusi, jog desertus ir kitus saldėsius geriausia valgyti iki 12 valandos dienos, mat būtent šiuo metu medžiagų apykaita organizme yra aktyviausia.

Ingrida Martinkėnaitė
Foto: Organizatorių archyvas

„Nors ir esu smaližė, nedažnai sau leidžiu pasimėgauti desertais. Dažniau sau leidžiu suvalgyti varškytės ir pasigardinti ją jogurtu bei mėgstama mamos gaminta uogiene. Tai patys skaniausi mano pusryčiai. Taip pat ir dribsnių košė su uogomis. Tai ir desertas, ir sveika.

Dukrelė labai mėgsta saldumynus ir negaliu meluoti, kartais vieną ar kitą kasnelį suvalgau ir aš. Tik tuomet raminu save mintimi, kad rytoj daugiau pabėgiosiu“, – su šypsena pasakojo žinoma moteris.

Po pokalbio Ingrida taip pat pažadėjo neskubėti miegoti ir padaryti mankštą, o visoms, kurios nori turėti puikią figūrą, ji pataria saldumynus pasilikti rytui bei vengti cukraus. „Jei žinote, kad laukia koks nors renginys, kuriame bus daug skanaus maisto, nuo smaguriavimo apsaugos stiklinė vandens ar sveikas užkandis. Nereikėtų į tokius renginius eiti tuščiu skrandžiu. Taip galėsite ramiai žiūrėti į tai, kaip valgo kiti“.

S. Starkutė seka savo organizmo ciklus

Nors didele smaliže modelis ir prekės ženklo „SbyS“ savininkė Simona Starkutė savęs nevadina, skaniausius desertus pasilieka rytui. Žinoma moteris sako, kad tai daro ne tik dėl figūros, bet ir dėl cukraus, kuris prieš miegą neleidžia jai užmigti.

„Mano organizmas yra labai jautrus ir jei aš gaunu vakarais cukraus, iki pirmos ar antros valandos nakties tikrai nemiegosiu. Turiu daug darbų ir baiginėju kolekciją, todėl miegas yra labai svarbus. Kadangi dirbu sau, negaliu sau leisti neišsimiegoti. Saldumynus labai mėgsta ir mano draugas, ir aš, tačiau vyrai nesilaiko jokių taisyklių. Ir aš labai jam pavydžiu, nors tikrai nesu iš tų, kurie saldumynus valgo kasdien“, – pasakojo modelis.

Simona Starkutė

Kartu Simona džiaugiasi ir savo genetika, kuri padeda užtikrinti pastovų svorį. Ji pastebėjo, kad net ir valgydama daugiau nepriauga daug svorio arba greitai atsikrato nereikalingais kilogramais. „Jei nepailsiu ar patiriu stresą, kilogramai krenta labai greitai, tiesa, perkopus trisdešimtmetį, kilogramais ne taip lengva atsikratyti, bet kartu ir nereikia norėti būti ypatingai lieknai, nes tai išryškina raukšles. Tada daugiau valgau ir per prievartą. Tik dėl cukraus vakare neužmigčiau ir žinodama tai, valgau nemažai pirmoje dienos pusėje“.

Išskirtinės taisyklės besilaikanti S. Burbaitė: mėgautis maistu yra būtina

„Mano lieknos figūros ir mėgavimosi maistu principas yra papratas ir jis paremtas procentais. Tai reiškia, kad 80 procentų raciono turi sudaryti sveika mityba, sveikas gyvenimo būdas, sportas, o 20 procentų skirti mėgautis desertais ir kitais skaniais patiekalais“, – paklausta apie taisykles, kurių laikosi pati, atskleidė modelis Simona Burbaitė.

Simona sako, kad didžiausias pasilepinimas jai yra jos mamos gaminti patiekalai, kurių ji gyvendama Vilniuje labai pasiilgsta. Vieni mėgstamiausių jos mamos firminių patikalų – tai varškės pyragas ar jos rankomis gamintas tortas.

Viktorijos Rakauskienės kolekcijos modeliu tapo Simona Burbaitė
Foto: Gediminas Žilinskas

„Visumet klausau savo kūno ir žinau, kad jei jis sako, jog nori torto, leidžiu sau. Ne tik galima, bet ir reikia pasimėgauti maistu. Gyvenime juk turi būti harmonija ir balansas, todėl stengiuosi jį ir išlaikyti aktyviai sportuodama ir lankydama bokso treniruotes bei leisdama sau valgyti tai, ko noriu“, – pasakojo žinoma moteris.

Simona pastebi, kad jai pakanka per savaitę bokso treniruotėse apsilankyti tris ar keturis kartus bei pabrėžia, jog sportas turi būti įdomus bei malonus.

„Jau geriau suvalgyti ir pasimėgauti mažu ir kokybišku desertu nei valgyti viską iš eilės. Tiesiog tą akimirką suteikti sau malonumą, o antras, trečias ir ketvirtas kąsniai nebus skanesni už pirmąjį“.