Savo talentą jis demonstruoja tiek įtaigiosios slemo poezijos renginiuose, tiek kurdamas reklamas. Negana to, žinomas reperis rašo ir tekstus, skirtus Lietuvos mokiniams.

Avangardinio repo atlikėjas, elektroninės muzikos kūrėjas, tituluotas slemeris, reklamos bei komunikacijos specialistas – tai tik dalis profesijų, kurias galėtum priskirti Mesijui. Nuo vaikystės įvairiomis sritimis domėjęsis atlikėjas sako savo kūrybiškumą ugdantis visą gyvenimą.

„Vaikystėje atrodė, kad gyvenimas yra be galo nuobodus ir niekada nesibaigiantis reikalas. Galvojau, kad viską, kas jame gali būti įdomu, reikia susikurti pačiam. Taigi, savotiškai mėgindamas apsisaugoti nuo nuobodulio, ėmiau kurti įvairius dalykus. Mokykloje į užduotis žiūrėdavau ne kaip į sprendimų ieškojimą, o kaip į kūrybiškumo mankštą, todėl mokytis buvo visai įdomu“, – sako Ž. Kudirka.

Atlikėjas savo vardu veikia kaip menininkas ir reklamos kūrėjas, o Mesijus yra jo sukurtas muzikinis personažas, skirtas išreikšti kitą savo kūrybiškumo pusę. Savo talentą Ž. Kudirka yra realizavęs spaudoje, televizijoje, reklamos agentūroje. Šios patirtys jam suteikė gausybę vertingų žinių, kuriomis dabar jis noriai dalinasi dalyvaudamas įvairiuose projektuose. Vienas iš jų yra Elektroninės mokymosi aplinkos (EMA) personažų pristatymo tekstų kūrimas bei įgarsinimas.

EMA užduotyse mokiniai jau būdami pirmokais susitinka su personažais, kurie jiems padeda įsigilinti į mokomąjį dalyką. Kiekvienas veikėjas turi savo charakterį ir asmenines savybes, auga kartu su pačiais mokiniais. Personažai septintoje klasėje irgi tampa paaugliais, įgyja naujų pomėgių, todėl ir juos pristatyti reikia kitaip.

„Šis projektas – tai tarsi muzikos ir reklamos kūrimo sintezė. Gavau aiškiai suformuluotą užduotį. Tai labiau primena reklamos užsakymus. Tačiau pats viską ir įgarsinau, o tai jau panašiau į muzikinę veiklą, nes savo balsą reklamoms skolinu retai. Džiaugiuosi, kad atlikdami užduotis mokiniai girdės mano, tikiuosi, vis dar jaunatvišką, balsą, o ne kokį dėdę pasakorių, nieko nenumanantį apie jaunąsias kartas“, – mano Ž. Kudirka.

Prisijungti prie projekto jį pakvietė buvusi biologijos mokytoja Jūratė Mikulevičiūtė, šiuo metu dirbanti EMA kuriančioje „E. mokykla“ ugdymo turinio grupės vadove.

„Žygimantą mokiau nuo penktos klasės. Jau tada jis išsiskyrė originalumu ir kūrybingumu. Tokiu jis ir išliko. Su dauguma savo buvusių mokinių iki šiol bendrauju per socialinius tinklus, tad nuolat stebiu ir Žygimanto kūrybą. Visam mūsų kolektyvui patinka jo poezija, slemas ir kitos išraiškos formos. Kai galvojome apie paauglius personažus ir svarstėme, kas galėtų sukurti aprašymus, kurie būtų patrauklūs tokio paties amžiaus mokiniams, išsirinkome Žygimantą“, – teigia ji.

Paaugusius personažus teigiamai vertina ir patys mokiniai. Vilniaus Simono Daukanto progimnazijos mokytoja metodininkė Rita Raižienė sako, kad jiems labiausiai patinka tai, kaip elgiasi personažai, o ir patį Ž. Kudirką jie priima kaip savotišką autoritetą, kurio žodžiais tiki.

„Matematikos užduotis lydintį paaugusį personažą mokiniai apibūdina kaip savą, primenantį juos pačius. Mokiniams labai patinka tai, kad paaugęs personažas turi savo charakterį, o uždavinius sprendžia visur: miesto aikštėse, kavinėse, parkuose. Juos labai teigiamai nuteikia ir užkadrinio balso pastebėjimai, pavyzdžiui, kad „užkaitusius smilkinius reikia pravėdinti“. Be to, juos sužavėjo pristatymo įraše pasirodęs Chuckas Norrisas“, – teigia mokytoja.

Ž. Kudirkos sukurti ir įgarsinti personažų pristatymo tekstai skirti 7 klasės matematikos ir 7-8 klasių biologijos užduotis sprendžiantiems mokiniams. Personažai ne tik pagyvina užduotis, intriguoja mokinius, bet ir mažina jų nerimą bei baimes, atsirandančias susidūrus su sudėtinga užduotimi.