„Jokių tartarų ir jokios žuvies daugiau“, – pridūrė Oksana ir pasidalijo apsinuodijimo požymiais ir pirmosios pagalbos patarimais.

DELFI Oksana patikino, kad į restoraną nesikreipė. „Nėra sveikatos į kažką kreiptis, – kalbėjo O. Pikul-Jasaitienė. – Socialiniame tinkle paskelbiau perspėdama kitus, kad neatsitiktų kitiems žmonėms taip.“

Pasidomėjus, ar po jos įrašo feisbuke, su ja bandė susisiekti restorano atstovai, ši patikino, kad ne ir pridūrė: „Bet sveikatos niekas negrąžins“.

DELFI susisiekus su „Pomodoro“ restoranu, telefonu atsiliepusi moteris nepanoro bendrauti ir paaiškinti situacijos.

Kiek vėliau, kitu restorano telefono numeriu, atsiliepė kita darbuotoja ir patikino, kad nėra susipažinusi su situacija, todėl negali nieko komentuoti. Jos teigimu, restorano atstovai susipažino su Oksanos skundu feisbuke, tačiau jokių veiksmų dėl nepatenkintos klientės skundo nesiėmė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (182)