Marijus Mikutavičius: kokios bus atostogos, visada priklauso nuo kompanijos

„Vasarą bus trumpų kelionių į koncertus ar išvykų su draugais laikas, tačiau tai ir pirmi metai kai vasarosime su berniuku. Reikia suderinti visų šeimos narių pozicijas ir suprasti, kad su 12 mėn. vaiku nieko gudraus nepriplanuosi. Dažniausiai keliauju ne vasarą, o pavasarį, žiemą arba rudenį. Labiausiai man įsiminė kelionės po Ameriką, Tailandą, Filipinus, Nepalą, Honkongą ir Lotynų Ameriką. Visada šaunu pažvejoti ir kur nors Rusijoje.

Tai, kokios bus atostogos, visada priklauso nuo kompanijos. Jei tave laiko vaikai, greičiausiai rinksiesi sėslesnę ir detaliai suplanuotą kelionę. Kažkur vykstant su draugais ar kita didesne kompanija smagu rinktis kelionę automobiliu ir važiuoti be jokio plano, nakvoti vis kitose vietose. Taip pat tai priklauso ir nuo gyvenimo etapo. Kartais tikrai nesinori nieko kito tik gulėti po palme, o kitais atvejais trokštame nuotykių ir leidžiamės į juos“, – pasakoja M. Mikutavičius.
Ieva Daugirdaitė, Marijonas Mikutavičius

Pasak dainininko ir televizijos laidų vedėjo, turbūt vienas kurijoziškiausių jo nuotykių buvo kai atsiliko nuo traukinio Ukrainos sostinėje Kijeve.

„Likau be paso, pinigų ir daiktų. Stovėjau stotyje tik su šlepetėmis, džinsais ir marškiniais. Iš pradžių bandžiau prašyti taksistų vytis traukinį, bet kvailai prisipažinau, kad neturiu pinigų, o sumokėsiu kai pavysime traukinį. Nenuostabu, kad niekas nenorėjo manęs vežti (juokiasi).

Pagalvojęs, kad rytas už vakarą protingesnis, naktį praleidau ant suoliuko, o vėliau nuėjau prisiduoti policijai. Pirmąkart atsidūręs tokioje situacijoje nežinojau kaip elgtis, supanikavau. Baisu buvo ne ant suoliuko nakvoti, o eiti į policiją,“ – vienas kurioziškiausių atostogų prisiminęs pasakoja Marijonas.

Gintarė Gurevičiūtė moka derinti ir tingų, ir aktyvų laisvalaikį

„Birželio pradžioje išvyksiu į Ameriką. Ketinu aplankyti Čikagą, Sietlą, Niujorką, Sandiegą ir Los Andželą. Visuomet stengiuosi suderinti darbą su malonumu. Tokia bus ir ši kelionė. Tačiau esu iš tų, kuriems patinka aktyvios atostogos. Pavyzdžiui, prieš keletą savaičių grįžau iš Turkijos, kur buvau išvykusi trumpų atostogų.

Per savaitę pavyko suderinti ir tingų poilsį viešbutyje, ir vandenlenčių sporto stovyklą. Tokios, mano nuomone, ir yra pačios geriausios atostogos, kurių metu gali pasportuoti, aplankyti žymias vietas, o kartu ir pailsėti“, – samprotavo 47 šalis jau aplankiusi G. Gurevičiūtė.

Anot žinomos televizijos laidų vedėjos, kelionių nereikėtų atidėlioti ar gailėti joms pinigų. Tai – galimybė praplėsti akiratį ir patirti nepamirštamų nuotykių.

„Visas pasaulis yra labai įdomus, bet, pavyzdžiui, vasarą į Aziją nevažiuosiu, nes kaip tik tuo metu ten prasideda liūčių sezonas. Kai Lietuvoje šalta, galima rinktis keliones į šiltuosius kraštus. Pastaruoju metu mane labiausiai traukia kelionės į Ameriką, nors žaviuosi ir mielai aplankau ir kitus žemynus“, – sakė pašnekovė.

Būdama maža Gintarė daug keliavo su tėvais, vėliau su tuometiniu gyvenimo draugu atlikėju Linu Karaliumi. Ir tik prieš 3 m. į kelionę pirmąkart leidosi viena.

„Maniau, kad nesugebėsiu keliauti viena, bet atradau labai didelį džiaugsmą. Keliaudamas vienas gali daug daugiau pažinti, susipažinti su vietiniais. Tačiau daugiausiai nuotykių turbūt nutinka keliaujant ne vienam. Kartą man yra tekę net 3 kartus pirkti bilietus vienam skrydžiui į Lietuvą.

Paprastai prieš ilgą skrydį mėgstu kuo ilgiau nemiegoti, kad pavargčiau ir galėčiau miegoti lėktuve. Laukė 18 val. trukmės skrydis iš Amerikos. Pirmąkart jį praleidau, nes laukdama sugalvojau nufilmuoti laidos epizodą. Taip vėlavome, kad bevykstant į oro uostą teko bėgti su lagaminais link savo terminalo. Nespėjome. Artimiausias skrydis laukė tik 7 val. ryto. Dar labiau pavargusi nuvykau į oro uostą, bet sutikau ten savo draugę Simoną ir užsiplepėjome. Taip praleidau ir antrą skrydį. Verkdama skambinau mamai ir klausiau, ką daryti.

Šiandien iš to galiu linksmai pasijuokti, bet tuo metu tikrai nebuvo linksma (juokiasi)“, – nuotykį prisiminė G. Gurevičiūtė.

Andrius Mamontovas atostogas renkasi šaltuoju metų laiku

„Vasarą dažniausiai būnu Vilniuje, nes tik tada jame yra šilta ir galima mėgautis pasivaikščiojimais ištuštėjusiomis gatvėmis. Atostogauju dažniausiai šaltuoju metų laiku ir keliauju į šiltus kraštus. Tik ne visada keliauju atostogaudamas. Muzikanto gyvenimas ir be atostogų yra pilnas gastrolių. Įsimintinų kelionių turėjau labai daug: kino festivalis Šiaurės Korėjoje, Didysis Kanjonas, Islandija, Tibetas, Meksika, Zambija“, – vardina grupės „Foje“ lyderis.

Pasak atlikėjo, įsiminti atostogas ar kelionę priverčia ir gamtos grožis, sudėtingas kai kurių vietų pasiekiamumas, o kartais tai tiesiog kelionės kompanija, sutikti žmonės arba nuotaikos, kuriomis gyveni.
Andrius Mamontovas

„Manau, kad atostogaujant ar tiesiog keliaujant svarbiausia žinoti, kaip pasieksi savo kelionės tikslą, kur apsistosi ir kam reikėtų būti pasiruošus. Tik nereikia važiuoti ten, kur vyksta kiti. Visada geriausia susikurti savo maršrutą ir nepirkti kelionių, kuriose viskas įskaičiuota. Atostogų metu patirtų nuotykių nepamiršite visą gyvenimą.

Kažkada po spektaklio „Hamletas“ Romoje negalėjau užmigti ir 3 val. nakties ir išėjau pasivaikščioti tuščiomis miesto gatvėmis. Ėjau mėgaudamasis tuo, kad esu visiškai vienas ir staiga pamačiau artėjantį žmogų, kuris nešėsi baltą popieriaus lapą. Kai jau turėjome su juo prasilenkti, jis staiga sustojo išplėtęs akis ir žiūrėjo tiesiai į mane. Tuomet itališku akcentu papuošta anglų kalba manęs paklausė, ar aš esu Andrius Mamontovas. Labai nustebęs atsakiau, kad taip. Tada jis apsuko popieriaus lapą ir parodė, kad nešėsi didelę mano nuotrauką.

Tai buvo jaunas aktorius, kuris tą vakarą matė mūsų spektaklį, liko sužavėtas ir kažkas teatre jam padovanojo mano nuotrauką. Po to dar ne kartą prisimindavau šį nutikimą. Kiek kartų gyvenime vidury nakties, svetimame milijoniniame mieste tu sutinki nepažįstamą vietinį žmogų, kuris nešasi rankoje tavo portretą?“ – malonias atostogų akimirkas prisiminė A. Mamontovas.

Nomedos Marčėnaitės gyvenimas – ištisos atostogos

Dailinininkė ir keramikė Nomeda Marčėnaitė DELFI pasakoja, jog šiemet savo atostogas jau turėjo: dvi savaites praleido Australijoje, todėl vasarą moters laukia tik poilsis Trakų rajone esančioje sodyboje, kur visada gera ir miela širdžiai.

„Juk lietuviška vasara yra tokia trumpa ir nuostabi. Kita vertus, esu atsidavusi likimui. Man labai patinka neplanuoti ir impulsyvūs dalykai. Nesu iš tų žmonių, kurie prieš metus nusiperka bilietus ir vėliau tik laukia preciziškai suplanuotų atostogų. Tam reikia labai gerai žinoti savo grafiką ir turbūt būti organizuotu žmogumi. Aš tokia nesu. Visas mano gyvenimas – atostogos (juokiasi).

Bičiuliai jau prieš kurį laiką sakė, kad pastaruoju metu dažniau būnu išvykusi nei Lietuvoje. Tikrai buvo toks periodas, kai su Vytu (Nomedos mylimasis Vytas Palavinskas, – aut.past.) rudenį vykome į nepamirštamą kelionę po Gruziją, kur pamatėme tikrą gruzinų vaišingumą, vėliau išskridome į Londoną, dar vėliau į Kanus, Nicą ir į Monaką švęsti mano gimtadienio. Vos tik grįžus išskridau į Egiptą, nes man būtinai reikėjo išsilaikyti nardymo licenciją!

Galiausiai pirmąkart aplankiau ir Australiją. Neseniai užpildžiau testą, kuris parodo, kiek pasaulio jau apkeliauta. Aš jau pamačiau apie 24 proc. visų šalių. Gyvenimas trumpas, todėl reikia skubėti lėtai ir stengtis kuo daugiau pamatyti“, – sako N. Marčėnaitė.
Nomeda Marčėnaitė

Garsi moteris juokauja, jog atostogos ją „tiesiog ištinka“: „Galiu dėl tokių stichiškų atostogų ir pakentėti, išlaukti tinkamo laiko. Tik štai deginimosi saulėje niekaip neįveikiu. Ši užduotis – ne man. Ir atostogaudama Australijoje įdegiau tik todėl, kad vaikščiojau paplūdimiu rinkdama kriaukles, fotografuodama. Tačiau didžiausiu iššūkiu man pačiai tapo tai, kad kaire kelio puse nuvažiavau net 2500 km! Priėmiau tai kaip dar vieną pirmą kartą ir iššūkį. Na, o australus stebino tai, kad mes, lietuviai atplaukėme jachta „Julija“. Jiems atrodėme tarsi kokie vikingai“.

Nomeda sako, jog svarbiausias patarimas, kurį gali duoti – tai neversti savo vaikų atostogauti taip, kaip patinka mums.

„Galbūt jie nori tinginiauti viešbutyje, kuriame jau viskas įskaičiuota. Į intensyvias keliones vaikai dar nukeliaus patys, o mums, tėvams, svarbiausia išgirsti jų norus. Kiekvieno žmogaus valia, kaip keliauti, tačiau aš tikrai rekomenduoju kartais ryžtis neplanuotoms ir smagioms išvykoms“, – sako N. Marčėnaitė.