„Masinė gamyba ir visi „kažkur jau matyti“ drabužiai galvos skausmą atnešė ne vienai išskirtinumo ieškančiai moteriai, tad šią problemą ryžomės spręsti mes“, – šypsosi nuo seno grožiu, mada besidominti prekės ženklo komanda ir pasakoja, kad anksčiau, ieškodami apdarų sau, visad susidurdavo su ta pačia problema.

„Kiekvienąkart aplankydami naują šalį, užsukdavome į vietinius butikus ieškodami kažko artimo sau, tačiau dažniausiu atveju ištikdavo ta pati bėda – tai audinys nemalonus kūnui, tai sagos ne tokios spalvos ar formos, rūbas neišryškina privalumų, uždengia moteriškas formas. Grįžus namo drabužius vis tekdavo tvarkyti: sutrumpinti, pailginti, susiaurinti ar išplatinti – greičiausiai dauguma merginų mus supras. Todėl ir kilo idėja kurti tokius drabužius, kurie išryškintų kiekvienos moters figūros privalumus ir paslėptų trūkumus, kad juos įsigijus, netektų nešti pas siuvėją taisyti“. – pasakoja kūrėjai.

Nors prekės ženklas „Femini“ dienos šviesą išvydo šiandien, viena iš komandos narių Aneta Slavinska atskleidžia, kad jo kūrimo procesas užtruko metus: „Esame perfekcionistai – ilgai dirbome su modelių eskizais, nemažai laiko užėmė ir tinkamų audinių paieška. Norėjome, kad nuo mūsų kūrinio idėjos iki pat jo įpakavimo viskas būtų kokybiška ir skoninga. Esame visiškai atsidavę savo veiklai.“

Prekės ženklo komanda pirmos kolekcijos veidu pasirinko vizažistę Deimantę Kazėnaitę, o fotosesiją įamžino vienas žymiausių šalies fotografų Gediminas Žilinskas.

„Deimantė puikiai moka ir žino, kaip teisingai pateikti save. Pas šią jauną moterį labai harmoningai dera grožis, natūralumas, moteriškumas ir pasitikėjimas. Drabužių, šiuo atveju, suknelių privalumus reikia mokėti pabrėžti ir Deimantei tai puikiai pavyko“, – džiaugiasi kūrėjai.

„Suknelių modeliai išties moteriški, puikiai pabrėžiantys figūrą. Ypatingai patiko drabužių medžiaga – labai maloni prie kūno ir visiškai nevaržanti judesių. Šie kūriniai – puikus priminimas moterims, kad pavasaris, vasara tinkamiausias metas išlysti iš kelnių bei atidengti kojas. Vasarą mielai dėviu sukneles, tad keletą jų iš šios kolekcijos planuoju įsigyti ir pati“, – po fotosesijos pasakojo vizažistė Deimantė Kazėnaitė.