Neabejotinai skambėjo ir kritikos palaikymas: „Marijus Adomaitis su „bohemiečių“ pagalba padarė neįmanoma: jo elektroninės „Karmen“ versijos „Compensa“ salėje, diriguojamos Ričardo Šumilos, klausėmės kaip užburiančio originalo, apimti vis augančio smalsumo, kaip autorius įgarsins vėlesnes scenas ir finalą.“. Šiandien, nekantriai laukiant antrojo pasirodymo jau gruodžio 14 d., pasidomėjome, kas iki šiol po pirmosios elektroninės operos atmintyje išliko ją mačiusiems žinomiems Lietuvos žmonėms.

Linas Adomaitis, muzikos atlikėjas, prodiuseris, kompozitorius: „Mano įspūdžiai apie "e-Carmen" - labai subjektyvūs, juk mano brolis Marijus kūrė muziką, o idėjos autorė Dalia Ibelhauptaitė yra puiki bičiulė.

Tačiau tikra tiesa, kad judviejų tandemas davė geriausią rezultatą, koks tik įmanomas. Žinoma, operos solistų autoritetas pridėjo be galo didelį svorį. Dalia visuomet turi beprotiškai gerų idėjų ir vien jos vardas yra kokybės ženklas. O Marijus, kaip kūrėjas ir muzikos prodiuseris geba sukurti įtaigiausias būsenas muzikos kalba, jo talentas perteikti harmoniją ir šiuolaikiškus ritmus lėmė tokią inovatyvią operos versiją.”

Živilė Diawara, „Loftas“ bendraįkūrėja: „Taip prasideda nauja elektroninių operų era! Šis projektas įtvirtino naują požiūrį į muziką, kuris yra svarbus ir skirtas ne tik Lietuvai, bet ir tarptautiniu masteliu. Bravo Daliai Ibelhauptaitei, Marijui Adomaičiui ir visai kūrybinei komandai!

Inga Norkė, komunikacijos specialistė, redaktorė: „Kultūrą kartas nuo karto visomis prasmėmis aplankantis žmogus turbūt yra girdėjęs ir matęs bent vieną „Karmen“ pastatymą, bet tokio, garantuoju, dar nebuvo.

Modernus, geidulingas, skambus ir vizualus Dalios „e-Carmen“ užveda į operą atsisukti net ir tuos, kurie į ją žvelgia iš tolo, abejingiau, atsargiau. Pramoga garantuota, o Marijaus Adomaičio sukurta Georges‘o Bizet operos interpretacija greičiausiai pakvies po šio renginio neskubėti namo. O kur dar Karmen partiją atliekanti Justina Gringytė, ji - tikras perlas ir atradimas man!“

Tomas Kučinskas, VCO valdybos pirmininkas: „Inovatyvu, fantastiška ir labai profesionalu. Patiko tiek pastatymas (kai kurie režisūriniai sprendimai – tiesiog puikūs), tiek muzika ir nerealus artistų parinkimas. Pagaliau turime eksportui tinkamą produktą, kuris iš vienos pusės yra išskirtinis, o iš kitos – optimalus sudėtimi ir kaštais gastroliniam variantui.“

Ignas Krupavičius, laidų vedėjas: „Sukrečia, įtraukia, pakelia ir nenuleidžia iki paskutinės minutės... O po tos minutės dar negali atsigauti ilgą laiką. Pamilau operą iš naujo, o muzika užminė dar daugiau paslapčių.“

Kęstutis Rimdžius, stilistas: „Pirmiausia džiaugiuosi, jog tokie projektai pradeda vykti Lietuvoje. Be to, pripažinkime, jog iki operos daug kam reikia užaugti. Man šiuo metu yra 35-eri ir pats save pratinu, specialiai einu, lankausi operoje, nors negaliu pasakyti, kad ją jau iš tiesų mėgstu. Manau, jog tai yra puiku, kai susipina klasikiniai ir šiandienos motyvai, - tuomet tu į tai gali pažvelgti paprasčiau. „e-Carmen“ – sėkminga muzikos ir vaizdo kolaboracija bei vienas iš sėkmingiausių per pastaruosius kelis metus matytų projektų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)