Senamiesčio širdyje įsikūrusioje studijoje „The Place“ prekės ženklo gimtadienio fiestą surengęs A. Mickevičius priiminėjo sveikinimus ir linkėjimus iš artimos draugės Marijos Palaikytės, pažintos kelionių po kvapų pasaulį metu. Šventės nepraleido ir draugas bei kolega Egidijus Sidaras, su dovanomis į šventę atvyko ir apžvalgininkas Andrius Užkalnis su drauge Fausta Marija Leščiauskaite.

Kartu su Aisčiu jo sėkme džiaugėsi ir Rimas Šapauskas, Sigitas Praspaliauskas, Robertas Kalinkinas, Rimvydas Širvinskas-Makalius bei Povilas Laurinkus su drauge Dovile Džervute ir daugelis kitų.

Aisčio prekės ženklui „FUMparFUM“ dar tik penkeri, tačiau dažnas svečias linkėjo, kad ši jo nišinių kvepalų veikla klestėtų ir skaičiuotų dešimtmečius. Pats A. Mickevičius juokavo, kad įsivaizduoja save švenčiantį ir trisdešimtmetį, o S. Praspaliauskas iš minios šūktelėjo, kad tokią sukaktį Aistis jau minės ne Vilniuje, o Paryžiuje.

Būtent kelionės ir įkvėpia Aistį kurti. „Tai nėra pamatuojamas procesas“, – šyptelėjo Aistis, išgirdęs klausimą, per kiek gi laiko jis sukūrė tris kvapus, kuriuos pristato gimtadienio proga. Tuoj po gimtadienio A. Mickevičius vėl krausis lagaminus ir sės į lėktuvą, tad nusijuokęs pasakė, kad kartais viskas gali vykti labai greitai, jei tik kelionėse randa įkvėpimo.

Aisčio Mickevičiaus kvepalų ženklo FUMparFUM penktasis gimtadienis

Pasidomėjus, kiek gi kvepalų buteliukų Aisčiui pavyko parduoti per šiuos penkerius metus, jis patikino, kad buhalterija ne jo sritis, tad niekad to neskaičiavo. Vis dėlto savo klientų ratą Aistis jau spėjo suburti, juolab, kad jo kurtų kvepalų galima įsigyti ne tik sostinėje, bet ir Kretingoje, Palangoje, Klaipėdoje, o pastarąjį pusmetį net ir Londone. Greitu metu „FUMparFUM“ ženklas turėtų papuošti ir kitų Europos valstybių sostinių parduotuvių lentynas.

Gimtadienio šventės metu susirinkusieji turėjo unikalią galimybę pirmieji išbandyti tris naujus kvapus. Kaip juokavo pats Aistis, tai kvapai skirti žmogui, spintai ir automobiliui. Žmonėms skirtas kvapas kvepia lyg naujos odinės pirštinės, spintai – lyg aprangos kodas „Black Tie“ (Pusiau formalus – DELFI), na o taksi automobilio kvapas perkelia į svajonę, jog būtent taip turėtų kvepėti kiekvienas Vilniaus taksi.

Šventėje dalyvavęs Rimas Šapauskas, paklaustas, kaip gi turėtų kvepėti tikras vyras, nė neabejojęs tarė, jog tai labai individualus dalykas, tačiau sutiko pasidalyti ir savo nuomone: „Man vyriškas kvapas asocijuojasi su 7-8 dešimtmečiu, kai labai stipriai išsiskyrė vyriški ir moteriški kvapai. Esu toks senesnės kartos“, – DELFI kalbėjo R. Šapauskas.

„Kvapas turi būti įdomus, – pasakojo R. Šapauskas ir prisipažino, kad jo lentynoje galima rasti dešimt ar penkiolika kvepalų buteliukų. – Yra ir daug priemonių po skutimosi, kurios turi puikų kvapą. Šios priemonės nepelnytai pamirštamos.“

Anot Rimo, dabar parduotuvėse daugybė kvapų klonų, esą „vieni kopijuoja nuo kitų“, tad jo atmintyje ir išlikę tie laikai, 7-8 dešimtmetis, kai kvapai buvo unikalūs ir išskirtiniai.

Gimtadienio šventės, kurios metu svečiai buvo kviečiami naują taksi kvapą išbandyti londonietiškame taksti automobilyje, akimirkos – nuotraukų galerijoje:

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (23)