Paskaitos organizatoriai - SMK III kurso viešųjų ryšių studentai. Jų tikslas ir noras buvo pasisemti žinių bei motyvacijos.

Tuo tarpu Ž. Grigaitis palaikė studentų idėją, vadino ją inovatyvia. Socialinėje medijoje žinomas vyras buvo kritikuojamas dėl šio renginio tačiau studentai sako, jog daugelis tiesiog neteisingai interpretavo jų sumanymą.

Paskaitos metu svečias dalinosi patirtimi, kaip galima išsiskirti iš pilkos masės.

„Raudonos ar mėlynos kojinės yra saviraiškos elementas, bet ne žiniasklaidos dėmesio pritraukimas,“- sakė pašnekovas.

Ž. Grigaičio paskaitoje buvo galima išgirsti jo patarimų apie originalumą, pasidalinti mintimis apie verslo subtilybes.

Pasak Ž. Grigaičio, pagrindinis sėkmės receptas - reikia tvirtai žinoti, ką nori pasiekti, nebijoti būti originaliu, skleisti savo sparnus, neužsidaryti „dėžutėje“ ir, svarbiausia, žinoti, „kad verslas - kaip džiunglės, šiandien – taip, rytoj kitaip“.

Atsisveikindamas su studentais Ž. Grigaitis patarė nepamiršti, jog viešieji ryšiai yra gyvas organizmas, kurio nuo A iki Z išmokti neįmanoma.

„Svarbiausia užmegzti kuo daugiau kontaktų, nes Lietuvos viešųjų ryšių rinkos išskirtinumas yra toks, kad daug kas priklauso nuo to, ką ir kokius žmones pažįstate,“ - sakė verslininkas.

Po paskaitos studentai liko sužavėti įkvepiančia Ž. Grigaičio kalba ir turėjo daug papildomų klausimų.

Paskaitos akimirkos - nuotraukų albume:

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (81)