„Aš absoliučiai pavargau būti šunio vietoje – totaliai! Miestui mūsų nereikia ir niekada nereikėjo, valstybei tuo labiau. Galime visi išvažiuoti ir visi tik labai apsidžiaugs... Nekatrie žmonės aukščiausiose pozocijose mano, kad paukščiukų čiulbesys yra geriau už operą... Tai ką čia pakomentuosi. Repetuoti nėra kur – vieną dieną yra, kitą dieną nėra. Ir net nėra pas ką išsimaldauti kokios didesnės patalpos toms valandoms, kai nėra kur prisiglausti.

Salių nebėra arba jos jau visos išdalintos... Solistai suvažiuoja geriausi iš geriausių – nėra kur jų visų padėti, nors gatvėje palapinėje sodink. Aukščiausius apdovanojimus Britanijoje pelnęs kostiumų dizaineris irgi kaip šuo benamis laksto iš vieno kampo į kitą bandydamas pamatuoti nerealaus grožio kostiumus, sukurtus su meile ir atidumu.

Man jau net nebegėda, nes jau pasiekiau tą lygį, kai aš jau esu už ribos, kur būna gėda... Kada mes galėsime turėti savo kampą darbui? Kada? Kiek galima klijuoti iš oro kažkokias pilis kosmose, nes čia ant žemės praktiškai labai sunku surasti atramos taškų...

Jeigu nebūtų nuostabių žiūrovų ir jų šilumos, tai čia jau seniai viskas būtų aišku, ką reikia daryti...

Atleiskit už pasisakymą – nebegaliu tylėti... 9-erius metus jau visa tai tęsiasi ir įtariu, kad kažkada tai turėtų kažkaip išsispręst... Kur tai matyta, kad sostinė neturi rimtos koncertų salės?“ – feisbuke pyktį liejo D. Ibelhauptaitė.

Pastaruoju metu D. Ibelhauptaitė intensyviai ruošiasi naujai premjerai. Režisierė šiam sezonui buvo paruošusi net tris grandiozinius projektus. Artimiausia premjera turėtų įvykti jau šio mėnesio pabaigoje. Tai opera „Toska“.

Ši opera – „bohemiečių“ sugrįžimas prie kompozitoriaus G. Puccinio kūrybos. To paties pavadinimo pjesė, sukurta legendinei aktorei Sarai Bernhardt, susilaukė didžiulio populiarumo ir buvo suvaidinta daugiau nei 3000 kartų vien Prancūzijoje. Pučinis negalėjo atsispirti šios herojės kerams, – taip gimė nuostabi muzika, garsiausios arijos ir aistringa meilės istorija, kurios centre – žavinga dainininkė Toska.

Na, o išskirtinės moters istorija neapsieina be stiprių, aistringų ir kerštingų vyrų, kurie bet kokia kaina nori jas užvaldyti. „Tamsos demono“ Scarpijos vaidmenyje Vilniuje debiutuos vienas ryškiausių šių dienų baritonų Kostas Smoriginas.

Šio įspūdingo kūrinio Lietuvoje negirdėjo visa jaunoji karta – scenoje šis veikalas nebuvo statytas nuo 1997 m. „Toskos“ premjera vyks balandžio 27 – gegužės 1 d., o spektaklio režisierė D. Ibelhauptaitė tiki, jog spektaklis nenusileis „Trubadūro“ aistringumui ir tęs įspūdingą garsiausių pasaulio operų pristatymą VCO kūryboje.