„Tada nelikome tiek sužavėti Tailandu kaip šį kartą, gal todėl kad labiau lankėmės turistinėse vietose, dabar gi leidome sau neskubėti ir pažinti šalį kiek kitaip, – DELFI pasakojo Natalija. – Tad nemažai laiko skyrėme pasibūti Bankoke, pažinti šį milžinišką, įvairiapusį, spalvingą ir nenuspėjamą miestą.“

Šįkart pora rinkosi ir prabangesnes gyvenimo sąlygas. „Norėjosi patogios ir geros lokacijos, gero maisto bei nuostabios aplinkos, – šyptelėjo moteris, tačiau papasakojo, kad atostogų metu įspūdžius rinkosi iš labai įvairių Bankoko kampelių. – Stengėmės atrasti įdomesnių vietų, ne taip dažnai lankomų turistų. Čia mums padėjo bičiulis, gyvenantis Bankoke, jis mielai mums davė patarimų bei lydėjo mus. Kartu aplankėme vietinių gyventoju kvartalus, tailandiečių lankomą ir išskirtinai tailandietiškų prekių: porceliano, tekstilės bei meno turgų, naktinį, neapsakomos gausos orchidėjų pilnutėlį, gėlių turgų, įspūdingą ir spalvotą kinų kvartalą...“

Keliaujant norisi patirti kuo daugiau įspūdžių ir išragauti kuo daugiau skonių, tad ir Natalija su Sigitu stengėsi patirti kuo daugiau naujų dalykų. Vis tik ragaudami egzotišką maistą jie stengėsi būti itin atsargūs. „Saugumo sumerimais valgėme restoranuose bei kavinėse, todėl nusivilti maistu neteko, – šyptelėjo moteris. – O įsimintiniausia vakarienė buvo 63 aukšto terasoje, restorane, kuriame būtina išankstinė rezervacija ir išlaikytas aprangos kodas. Skanavome 8 patiekalų degustacinį meniu, kurį mums ruošė 3 „Michelin“ žvaigždučių šefas. O vienus skaniausių desertų, kokius esu ragavus, atradome seniausiame Bankoko viešbutyje Oriental Mandarin. Nuostabi aplinka, išlaikytas tradicinis tailandietiškas interjeras, gyva muzika sklindanti iš balto rojalio, išskirtinė aptarnaujančio personalo apranga mus visus labai sužavėjo.“

Verslininkai Tailande atostogavo vos savaitę, tačiau, anot Natalijos, visą šį laiką leido neskubėdami ir tiesiog mėgaudamiesi. „Skridome ir į Phuket salą. Sala didelė ir ten galima buvo atrasti tiek šurmulio, tiek ramybės. Tačiau nusprendėme likusią savaitę skirti kuo ramesniam poilsiui, todėl pasirinkome visiškai maža sala Phi phi. Čia radome tikrą atokvėpį sielai. Po salą galima keliauti tik pėsčiomis arba apiplaukti ją laivu, apeiti ją užtenka valandos, – įspūdžiais dalijosi Natalija. – Lepinomės nuostabiais vaizdais, šilta jūra, nuostabiu maistu, dažniausiai jūros gerybėmis ir vaisiais, išplaukdavome motoriniu laiveliu į aplinkines salas pasižvalgyti, mėgavomės šilta ir skaidria jūra, nardėme...“

Viešėdami egzotiškame krašte, verslininkai aplankė ir salą, kurioje buvo filmuojamas filmas „Paplūdimys“ su Leonardu DiCaprio, tap pat viešėjo ir beždžionių paplūdimiuose, vakarieniavo ant jūros kranto ir mėgavosi egzotiškais gamtovaizdžiais.

„Kelionė buvo suplanuota kartu su bičiuliu Mantu Petruškevičiumi, kartu keliaujame jau ne pirmą kartą, jau esame išbandę vieni kitus, todėl keliauti buvo paprasta ir lengva, – šyptelėjo verslininkė. -Ši kelionė buvo išskirtinė tuo, kad galėjome ne tik pažinti tailandietišką gyvenimo stilių, susupažinti su didmiesčium, bet ir po šurmulingo Bankoko pailsėti atokiose salose, kur atgavome jėgas.“

Pasidomėjus, ar poilsiaudami jie išbandė ir masažus, kuriais garsėja tailandiečiai, N. Martinavičienė prisipažino, kad to tikrai nepraleido: „Ne be reikalo jie yra taip vertinami, pavyzdžiui, kojų masažas trunka visą valandą ir jis atliekamas taip gerai, kad sugebėdavome nusnūsti, todėl masažais lepinomės kiekvieną dieną, juk masažo salonų ten yra apstu visur“.

Baigdama pasakoti įspūdžius apie atostogas, Natalija besišypsodama kalbėjo, kad kiekvienas čia gali atrasti savo Tailandą: „Čia gali atrasti nepaliaujama šurmulį, linksmybes bei atrasti visiška ramybę, manau, kad kiekvienas gali atrasti „savo Tailanda“ tokiį, kokio jis nori. Tikiu, kad dar sugrįšiu į šią nuostabia šalį ir kitą kartą vėl ją atrasiu sau naujai“.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.