Savo feisbuko paskyroje Simona paviešino įrašą, kuriame išreiškė nepasitenkinimą „Užupio picerijos“ aptarnaujančiu personalu.

„O čia dažnai taip atėjus į „Užupio piceriją“ staiga rezervacijos dingsta, o aptarnaujantis personalas net nesiteikia ištasyti savo padarytas klaidas?

Pavyzdžiui, barmenas Kristijonas (pavardė DELFI redakcijai žinoma) ar koks ten jis, atėjęs su šypsena šaiposi: „ne taip išgirdau laiką, bet nematau tame problemos, ką norit tą darykit, norit laukit, norit išeikit.“

Na, ačiū jam už pasiūlymą, tą mes ir patys suprantam, bet įdomiausia, kad staliukas kaip tik atsilaisvina ir mes mandagiai numojam ranka, sakydami , kad atsisėsime čia, o jis atrėžia: „ne, neatsisėsit, nes šitas staliukas rezervuotas!“.

Ir man galvoje viena mintis: kas per??. Pasiaiškinimas paprastas – tas staliukas 4 ar 5 žmonėm, o mes tik dviese. Dar bandžiau pasiūlyti išeitį – atskirti staliukus, bet barmenas mėgavosi atsakinėdamas neigiamai, su šypsena veida.

Nu normaliai varo chebra! Savininkams ryškiai vertėtų susimąstyti apie savo personalo tokį bendravimą ir skaitymąsi su klientais“, – pasipiktinimo neslėpė S. Starkutė. (Kalba taisyta)

Simonos Starkutės feisbuko įrašas

Susisiekus su „Užupio picerija“ administracija, portalui DELFI buvo teigta, jog picerijoje - prastas ryšys ir atliekant rezervaciją telefonu buvo blogai išgirstas rezervacijos laikas. Dėl nederamo padavėjo elgesio informuotas ir įmonės direktorius.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1081)