„Harper’s Bazaar“ netruko pastebėti, kad už tokias sumas, kurių prašoma už „Balmain x H&M“ kolekcijos drabužius bei batus beveik galima įsigyti originalius „Balmain“ mados namų ženklu pažymėtus daiktus.

„Ebay“ buvo galima rasti švarką, kurį kolekcijos reklamoje devėjo Gigi Hadid, „H&M“ parduotuvėje jį buvo galima įsigyti už 549 JAV dolerius, tuo tarpu „Ebay“ paskelbtame aukcione švarko kaina siekė 4050 JAV dolerių ir toliau augo. Odinį švarką, pirktą už 399 JAV dolerius toje pačioje internetinėje parduotuvėje buvo galima rasti už 2500.

„Harpers Bazaar“ taip pat pateikė ir originalių 30 „Balmain“ mados namų kurtų drabužių bei avalynės pavyzdžių, kuriuos galima įsigyti pigiau nei iš „Ebay“ apsukruolių.

Savo feisbuko paskyroje apie „Balmain x H&M“ liniją pasireiškė ir Londone šiuo metu gyvenanti Eglija Vaitkevičė:

„Taip ir nepradėjus veikti, kaip žadėta nuo 9:00 val. ir vis dar neveikiant internetinei parduotuvei, „H&M x Balmain“ kolekcija jau 2:00 val. buvo išparduota. Visi susigrobę geidžiamus ir šiaip visur spaudoje prašmėžavusius kolekcijos modelius dabar yra laimingi, nutrenkę ant savo kuklaus buto grindų juodus „H&M x Balmain“ maišus, gali pradėti gydyti nutrintas alkūnes ir apdraskytus veidus, klijuoti išplėštas priaugintas sruogas ir gelinius nagus.

Jau iškart po parduotuvių atidarymo daugelis prekių atsidūrė „Ebay“ ir vietoj 99 svarų dabar kainuoja 1200, beveik tiek, kiek kainuoja tikrasis „Balmain“ (mano pageidaujamas švarkas kainuoja „H&M“ 119 svarų, o orginalas- 1200). Mąstau, kad esu laiminga netapusi šios kolekcijos dalies savininkė. Ramiai sau pataupysiu tikram Balmain švarkui, kuris ir po 10 metų vis dar bus tiek pat vertas.

Kitas dalykas, ši kolekcija sukurta „Balmain“ mados namų dizainerio Olivier Rousteing, kuris yra įvaikintas, kilęs iš Azijos, jam viso labo tik 29 metai, jis labai talentingas ir naudoja socialinius tinklus išpopuliarinti savo kolekcijas, jis yra „Instagram“, feisbuko ir „Skype“ kartos atstovas, tad jo arkliukas yra komunkacija.

Jis labai prancūziškus, elitinius mados namus pavertė internacionaliniais, demokratiškais, tapo labai pasiekiamas. Prieš beveik devynerius metus „Balmain“ buvo beveik ant bankroto slenksčio, po to atsirado keli nauji, jauni dizaineriai. Jis draugauja su „kardashianais“ ir kitomis IT merginomis (ir jos išties pritrenkiančiai įspūdingos).

Jis pats minėjo, jog jo paskutinė kolekcija labai artima Azijos kultūrai, „Balmain“ labai gerai parsiduoda Azijos rinkoje. Ji tokia išpuošta ir kažkiek bizantiška, kažkiek barokinė ir kai kur perkrauta. Bet labai ryški, stilinga ir agresyvi. Žinoma, spontaniškai aš irgi būčiau įsigijus keletą daiktų, netgi žinodama, kad tai ne mano stilius ir kad tokiems drabužiams reikia labai ilgų kojų ir gero ūgio, gražaus liekno sudėjimo.

Nusipirkus galbūt gulėtų dar kelis metus spintoj net nedėvėtas. Arba parduotas „Ebay“ aukcione “, – mintimis pasidalijo žinoma moteris.

„H&M“ komunikacijos vadovė Suomijai bei Baltijos šalims Tiina Miettinen džiaugėsi, kad „Balmain x H&M“ susilaukė tokios didžiulės sėkmės ir šis bendradarbiavimas su prancūzų mados namais pranoko visus ankstesnius projektus. Tačiau apie perpardavinėjimus internete T. Miettinen atsiliepė ne taip džiugiai: „Nemalonu, kad žmonės, turėję galimybę įsigyti „Balmain x H&M“ produktų, dabar juos pardavinėja „Ebay“.

"Balmain" prekinį ženklą yra ypatingai pamėgusios Kardashian ir Jenner seserys, Lietuvoje jau išbandė ir stilistė Agnė Jagelavičiūtė.